(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
ETARGET a inregistrat pe parcursul anului 2006 venituri (revenue n.r.) din publicitatea pay-per-click (PPC) in valoare de 2,247 milioane euro per total piete in care compania activeaza, anunta oficialii furnizorului de reclama pe internet. De curand, serviciul s-a lansat oficial si pe piata din Romania, iar operatiunile sunt conduse de
Din punct de vedere al cifrei de afaceri (Turnover n.r.), Dusan Urban (foto) - Country Manager al Etarget Romania - recent lansata pe piata romaneasca - estima la inceputul lunii trecute, pentru AdPlayers, ca “piata de PPC in Romania se situeaza in jurul a 1 milion de euro”. Tot atunci, executivul pe Romania spunea ca Etarget insumeaza in tarile in care serveste reclama PPC o cifra de afaceri de aproximativ 6 mil EUR, iar compania are 25 de angajati.
Evolutia veniturilor Etarget din publicitatea contextuala a fost nu putin spectaculoasa. Daca in 2003 compania avea o venituri de 129 000 EUR, anul urmator inregistra o crestere cu aproximativ 500% la 729 000 EUR (2004). In 2005, Etarget scotea din publicitatea PPC aproape 1,27 Mil. EUR, iar anul trecut, in 2006, aproape ca si-a dublat veniturile la 2,24 Mil. EUR.
„ETARGET a evoluat rapid in cei cinci ani de activitate si suntem increzatori ca vom contribui semnificativ la dezvoltarea pietei de profil si in Romania“ , afirma acum Dušan Urban. Conform estimarilor agentiei britanice ZenithOptimedia, citate de Etarget, piata internationala a reclamei pe internet se va dezvolta considerabil in 2007 in Europa de Est si in Orientul Apropiat.
AdPlayersFile ETARGET
Furnizor de reclama tintita pe internet, ETARGET este prezenta in Romania, Slovacia, Cehia si in Ungaria si, potrivit companiei, ofera clientilor sai posibilitatea afisarii mesajelor in reteaua de portaluri partenere.
Avand deja in portofoliu 21 de portaluri partenere. In prezent, in cele patru tari in care activeaza, serviciul afiseaza peste 2 miliarde mesaje de reclama contextuala lunar, pe 711 portaluri de internet.