Bogdan Tomoiaga, Director Executiv GRF+, Irina Ciocan-Stanescu, Managing Partner GRF+.
Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate.
AdPlayers.info
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+).
Prin noua pozitionare, GRF+ isi propune sa dezvolte un produs de comunicare integrat, cu o echipa multidisciplinara, axata pe crearea de continut relevant. Agentia va pune mai mult efort pentru a construi campanii si un produs de consultanta care se concentreaza pe o mai mare conexiune cu societatea.
„Un drum lung uneori te invata, alteori te forteaza. Uneori te oboseste, alteori te energizeaza. Sunt 25 de ani de cand mergem pe un asemenea drum, iar 2022 este punctul de alimentare. Dam refresh lumii Graffiti ca sa pornim o noua agentie, mai adaptata la cerintele actuale din PR, marketing si sustenabilitate. O agentie pentru noua relatie dintre client, ecosistem de parteneri si rezultate cu impact masurabil, totul alimentat de idea co-design. Multumim pentru tot GraffitiPR, bine ai venit GRF+,” a spus Bogdan Tomoiaga, Director Executiv GRF+.
Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de dezvoltare continua inceput in anul 2019. Agentia a lucrat constant, cu plus si minus, la perfectionarea modelului de business, punand accent pe dezvoltarea echipei, orientarea produsului catre mai mult impact si accelerarea diversificarii, atat in portofoliu cat si in aria de servicii.
„Despre ce e plusul? E a doua intrebare dupa «Cum se citeste*». Plusul e despre ambitia noastra de a sustine branduri active in societate. Branduri care cauta solutii, relevanta si impact. Indiferent ca anuntam un brand de biscuiti, un CEO sau un proiect de sustenabilitate, putem fi mai activi in viata audientei, astfel mai relevanti pentru business si pentru societate”, continua Irina Ciocan-Stanescu, Managing Partner GRF+.
Co-design impreuna cu mediul academic
Transformarea GRF+ este sustinuta si de datoria de a actiona pentru sustinerea industriei de comunicare prin parteneriate menite sa creasca nivelul de pregatire si implicare al viitorilor colegi de industrie.
Astfel, GRF+ a semnat un parteneriat cu Facultatea de Jurnalism si Stiinte ale Comunicarii (FJSC), pentru a sustine modernizarea spatiilor de invatare, cautarea de solutii pentru mai multa relevanta si apropierea studentilor de industrie. Proiectul puncteaza valorile pe care GRF+ doreste sa le transmita prin noua pozitionare: relevanta in industrie, conexiune cu societatea si cu viitorii specialisti, comunicare cu sens, leadership asumat si co-design de idee.
„FJSC s-a remarcat intotdeauna prin conexiunea cu industria marcom, astfel ca salutam deschiderea spre mediul academic a GRF+ si sustinerea reciproca. Ne onoreaza parteneriatul cu GRF+, studentii nostri vor fi primii care vor avea de castigat din colaborarea cu creativiii si strategii agentiei. Ne bucuram sa concretizam proiecte pe care le-am imaginat impreuna cu alumni FJSC, acum parte din echipa GRF+.
Sala 614 Meaning+, un spatiu de co-design FJSC si GRF+ este doar inceputul,” a spus Antonio Momoc, Conf. Univ. Dr., Decan, Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii a Universitatii din Bucuresti.
„Inceput din pasiune si dezvoltat cu profesionalism, Graffiti PR s-a reinventat constant, uneori chiar inaintea vremurilor. Daca ma uit pe «fereastra» noului GRF+, gasesc un peisaj al industriei de PR complex, interesant si conectat la nevoile si aspiratiile comunitatilor. Constructia colegilor din Palatul Universul impune si astazi prin calitate, consistenta si deschidere,” Dana Oancea, Presedintele Forum for International Communications si fondatoarea Romanian PR Award.
Noul nume si noua identitatea vizuala
Noua identitate GRF+ a fost conturata in-house, departamentul de creatie dezvoltand visual & audio branding si designul interior al agentiei care energizeaza echipele. Culorile reprezinta un mix de creativitate (mov), grija (roz) si precizie in impact (lime). Noul nume isi propune sa pastreze esenta constructiei Graffiti din cei 25 de ani se istorie si sa deschida noi drumuri prin adaugarea simbolului +.
Noul KPI - Meaning+
Obiectivul GRF+ este acela de a ajunge la solutii care sa genereze conversatii relevante, sa fie ancorate in societate si sustinute de o executie creativa memorabila. Numim acest obiectiv meaning+, un indicator intern de calitate al produsului dezvoltat de consultantii nostri, nascut din credinta ca solutiile de PR raman esenta proiectelor de comunicare cu impact pe termen lung.
Mai mult in Business, PR, Rebranding, Branding