Zoltan Szigeti, Presedinte The Group (foto adplayers) si Radu Florescu, fondator si CEO, Zenith Romania (sursa foto Centrade).
adplayers. Iulian Toma
O parte dintre cele mai recente licitatii de media castigate de Zenith si The Group par sa faca parte dintr-un scenariu “Schimb de mame” in media. In urma unor procese de selectie a agentiilor de media, clientii au ales: unul de la Zenith merge la The Group, iar alti doi clienti The Group au ales Zenith.
Despre ce conturi de media vorbim? Potrivit unor surse adplayers din piata de media, bugetul A&D Pharma a plecat de la agentia Zenith la Media Investment (The Group), iar conturile de media Alevia si Omega Pharma au plecat in sens invers, de la The Group la Zenith. Altadata doritoare de comunicarea unor clientii castigati, de aceasta data niciuna din agentii nu se lauda cu noile achizitii.
In ciuda faptului ca agentiile de media “nu vad” nici la inceputul anului 2015 spatiul de media TV ( toate companiile de media asteapta cu sufletul la gura amendarea in Parlament a OUG 25 care interzice tranzactionarea spatiului media TV de catre Intermediari), asta nu inseamna ca cele trei conturi nu vor face obiectul mutarii a cateva milioane de euro bune din buzunarul clientului in portofelele canalelor media.
Estimate de surse adplayers din piata de media la 3-4 Milioane de euro, cele trei conturi sunt aproximate de specialist la 700 mii – 1 milion de euro, la diferente care pot numara cateva sute de mii de euro intre ele, in furnctie de obiectivele de marketing ale acestui an. Cine stie mai mult decat a aflat adplayers, sa ne scrie.
Cele trei conturi nu sunt nici pe departe intregul tablou al bataliei pe bugetele de media la inceput de an 2015. Urmariti Licitatii in adplayers.