(AdPlayers.ro, Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Dragos Stanca (foto) va fi, începând cu 1 noiembrie, noul Director General al Diviziei de Publishing din grupul "Catavencu", detinut de Realitatea Media, dupa ce a renuntat, pe 2 octombrie, la functia de Director General al Publimedia, compania care editeaza toate produsele tiparite din trustul MediaPRO, anunta oficialii de comunicare ai grupului Realitatea Media.
"Am declarat (dupa plecarea din MediaPRO - n.r.) ca ma voi alatura echipei care va acorda cea mai mare importanta dezvoltarii. Asta am facut", a spus Dragos Stanca (foto), luni, pentru NewsIn, agentia de presa din trustul Realitatea Media.
Obiectivul: Dezvoltarea Diviziei de Print
Potrivit trustului, obiectivul lui Stanca este dezvoltarea diviziei de print a Realitatea Media prin consolidarea publicatiilor existente dar si prin identificarea si exploatarea de noi nise de piata, business-uri noi, continuturi noi si operatiuni de new-media.
Dragos Stanca a estimat ca, în maximum sase luni, operatiunea de publishing a grupului "Catavencu" "va începe sa arate diferit". El îsi va prelua noua functie din 1 noiembrie, potrivit contractului de management semnat cu grupul "Catavencu", detinut de Realitatea Media.
"Era timpul sa trecem într-o etapa noua a dezvoltarii companiei, motiv pentru care am decis sa reasezam structurile de top management ale grupului, aducându-l în rândurile noastre pe unul dintre cei mai bine cotati manageri de publishing ai momentului", a declarat Sorin Vulpe, Presedintele Grupului "Catavencu".
"Sunt convins ca, în noua structura, echipa noastra va fi nu doar cea mai creativa, ci si cea mai dinamica prezenta în piata de publishing din România în urmatorii ani", a mai spus Vulpe.
Mirela Dragnea, noul director financiar al grupului "Catavencu"
Potrivit grupului Realitatea Media, lui Stanca i s-a alaturat deja, în structurile de conducere ale Realitatea Media, Mirela Dragnea, care a devenit noul director financiar al grupului "Catavencu", din 1 octombrie, dupa ce a ocupat o pozitie similara în trustul MediaPRO.
Potrivit grupului de presa Realitatea Media, Dragos Stanca a supervizat si coordonat, în ultimii ani, relansarea sau lansarea a 20 de titluri din portofoliul actual MediaPRO. Conform sursei, Stanca a fost ultimul dintr-o serie de cinci alti executivi importanti din top managementul grupului MediaPRO care au parasit trustul, la sfârsitul lui septembrie - începutul lui octombrie, alaturi de Mihnea Vasiliu, Sorel Radu, Mirela Dragnea si Cristian Dicianu.
AdPlayersFile
Grupul Catavencu
Parte din compania Realitatea Media, Grupul Catavencu detine publicatiile "Academia Catavencu", "Tabu", "Cotidianul", "Aventuri la Pescuit", "Bucataria pentru toti", "Superbebe", reteaua "24-FUN", "Idei în dialog", "Investitii si profit", "Le Monde Diplomatique", dar si reteau de Radio Guerrilla, care emite în 15 orase din tara.
Din compania Realitatea Media mai fac parte si posturile de televiziune Realitatea TV si The Money Channel, dar si agentia de presa NewsIn.
Dragos Stanca,
Director General, Divizia de Publishing - Grupul Catavencu
Dragos Stanca a lucrat în MediaPro timp de sapte ani. Între 2000 si 2004 a fost director al retelei de ziare locale MediaPRO, si, potrivit Realitatea Media, în ultimii trei ani a preluat, de la Mihnea Vasiliu, recent demisionat din functia de Director Executiv MediaPRO, pozitia de Director General al tuturor operatiunilor de publishing ale trustului lui Adrian Sârbu.
Stanca a absolvit facultatea de Stiinte Economice la Universitatea “Babes-Bolyai” si, între 1995 si 1999, a lucrat pentru Radio Contact Cluj, de unde a trecut la presa scrisa (în principal la Ziarul de Cluj, editat de Ringier) si la televiziune (la ProTV Cluj, unde a fost gazda unui talk-show).