Dragos Grigoriu (Tempo): ''Vrem sa luam premii si sa facem campanii de succes''
Marti, 22 Aprilie 2008

(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

 

Dragos Grigoriu si-a propus sa revina cu Tempo in primele 3 agentii de publicitate, iar Emilian Arsenoiaei si Adrian Preda fac parte din strategia cu care agentia vrea sa revina in acest clasament. S-a abtinut de la comentarii legate de despartirea celor doi de agentia Leo Burnett, iar venirea celor doi la Tempo crede ca va influenta parcursul agentiei de publicitate, in perioada urmatoare.

 

Despre acestea dar si despre cum o agentie de publicitate  poate sa nu fie intr-un clasament pe pe un loc pe care si-l propune pentru ca „obiectivul agentiei poate transcede uneori calitatea actului de creatie”, in interviul AdPlayers cu Dragos Grigoriu, Presedinte Tempo Advertising, agentie care numara mai mult de 90 de oameni, din care 22 la creatie.

 

 

Dragos Grigoriu (foto), Presedinte al agentiei de publicitate Tempo Advertising

 

AdPlayers: Ce asteptari aveti de la creatia Tempo, in viitoare perioada, odata cu noile achizitii?

Dragos Grigoriu: Am aceleasi asteptari de la creatia Tempo pe care le-am avut si in aprilie 1996, cand am infiintat aceasta agentie: vrem sa luam premii si sa facem niste campanii de succes. Creatia este ratiunea de a exista a unei agentii de publicitate.

 

In ultima vreme, nu prea v-ati batut pentru premii. ..

N-am participat si prin urmare nu aveam nici cum sa castigam, daca nu am participat.

 

Veti schimba strategia agentiei?

Toata aceasta perioada nu a tinut de o schimbare a politicii agentiei ci de o perioada de cautare. Am umblat pe 2-3 continente ca sa gasim oameni si, in final, asa cum spuneam, i-am gasit in „curtea noastra”.

 

Dealtfel, Emilian Arsenoaiei, unul dintre cei doi, a mai lucrat pentru Tempo. El si-a inceput cariera in Tempo, acum 8 ani, iar primul brand petru care a lucrat ca om de creatie a fost cel care a luat si un premiu de creatie - Dialog, fostul Orange.

 

Cum v-ati intalnit, sau cum v-ati regasit?

Nu are importanta acest lucru. Important este, cred eu, rezultatul. Si cred ca si mai important este si ce o sa se intample mai departe. Este evident ca zilele acestea a fost o perioada fierbinte, insa nu vreau sa intram intr-o zona a orgoliilor ranite.

 

Avem maturitate necesara de a spune ca asteptam rezultate si ca nu este o miscare facuta in detrimentul cuiva. Este una facuta mai degraba pentru ca am speranta ca acesti doi viitori colegi pot contribui destul de mult, daca nu decisiv, la planurile agentiei, pentru urmatoarea perioada de timp.

 

Spuneam, in comunicarea de numire a celor doi, ca Tempo trebuie sa stea in top 3. Nu am spus numarul 1, si nu am spus numarul 2. Am spus ca vrem sa fim acolo, in primii trei, pentru ca este mult fashion in aceasta meserie. Cateodata urci, cateodata cobori. In primii 3 ne propunem un obiectiv care ne va face sa nu fim sclavii unui ego, pentru ca obiectivul agentiei poate transcede uneori calitatea actului de creatie. Aceste este motivul pentru care n-as vrea sa fim sclavii pozitiilor intr-un clasament.

 

Cati oameni lucreaza in agentie, si cati oameni lucreaza la creatia creatia Tempo, pentru ca vorbim de mai multe divizii?

Cei doi oameni au doua obiective: odata sa se ocupe de coordonarea creatiei in Tempo si sa integreze produsul creativ 360 de grade, in toate diviziile. Si, ca sa raspund la intrebarea legata de echipa, suntem peste 90 de oameni in agentie din care 22 sunt la creatie.

 

Se spune ca divortul celor doi vine si pe fondul unei despartiri a agentiei de publicitate Leo Burnett de Orange. Tempo este o agentie care lucreaza pentru Orange. Cum comentati?

Nu pot comentez decat ceea ce ne priveste pe noi. Noi am intrat in al noualea an de colaborare neintrerupta cu Orange, client caruia ii multumim pentru incredere, insa nu putem sa trecem peste dorinta lui de discretie privind detaliile de colaborare cu agentia de publicitate.

 

Venirea celor doi oameni de creatie este o oportunitate pe care am calculat-o in raport cu parcursul agentiei si planurile noastre imediate. Nu este vreo decizie care sa multumeasca ego-uri, si nicidecum o decizie care sa-i raneasca pe altii. Respectam toti concurentii din piata care au construit istorie in tara asta in publicitate.

 

Stiu cat este de greu sa lucrezi in publicitate, si mai stiu cat este de greu pastrezi oameni. Stiu, la fel de bine, ca oamenii mai pleaca, alteori vin in companie. Noi suntem una dintre agentiile care nu este straina de astfel de evenimente. Cand spun acest lucru, ma gandesc ca numai noi am generat in jur de 10 agentii de publicitate pe piata. Pe de alta parte, si multi oameni din alte agentii importante ne-au calcat pragul.

 

Publicitatea este un joc in care trebuie sa fii bun tot timpul si de aceea ii respect pe toti jucatorii care joaca onest.


PUBLICITATE: