Credit: Fabrica de PR
adplayers. Iulian Toma
Camelia Cavadia si Alina Sin, doua specialiste in comunicare Tv cu expertiza de 23 ani, respectiv 13 ani de cand si lucreaza impreuna, lanseaza agentia de relatii publice si comunicare Fabrica de PR.
„Agentia noastra, pusa pe picioare cu ajutorul unui investitor care ne-a acordat acum, la inceput de drum, incredere si sprijin, se va numi Fabrica de PR. Vom continua sa facem ceea ce ne pricepem cel mai bine, cu singura diferenta ca nu va fi doar PR de vedeta, ci si pentru diverse produse si companii, case de productie, etc” afirma pentru adplayers Camelia Cavadia, care se desparte de comunicarea Intact Media Group unde activeaza din 2014, dar si de comunicarea TV unde lucreaza din 1995, pe atunci la PRO TV.
In comunicare Tv de 23 de ani.
„Cand am inceput sa lucrez in televiziune aveam 25 de ani. Au trecut 23 de ani de atunci si in toata aceasta perioada am incercat sa ma bucur de fiecare zi petrecuta la serviciu si sa nu incetez sa invat lucruri noi” spune Cavadia.
„Ultimii ani m-au invatat, insa, ca nimic nu e mai important decat implinirea visurilor, oricat de indraznete ar fi ele, cartile mele fiind o dovada vie a acestui fapt. Asa am hotarat ca impreuna cu prietena si colega mea, Alina Sin, sa demaram un proiect nou in care sa investim toata experienta noastra adunata in timp. In aceasta formula avem curajul sa pornim la drum, cu credinta ca vom imparti impreuna si bucuriile si incercarile. Fie ca am lucrat la proiecte profesionale sau personale, eu si Alina ne-am completat reciproc, tocmai de aceea, indraznesc sa spun ca formam o echipa puternica.”
De 13 ani lucreaza impreuna.
"Cami are 23 de ani de experienta in PR, iar eu 13” adauga Alina Sin. „Cred ca la 36 de ani ai maturitatea necesara pentru a te aseza "la casa ta" si a incepe un proiect profesional nou, in care sa investesti toata aceasta experienta”.
„Lucram impreuna din 2005, iar tot acest timp ne-a demonstrat ca ne completam extraordinar si facem o echipa ideala, dublata de prietenia care ne leaga. Faptul ca avem atat de multe in comun ne-a ajutat sa materializam site-ul de cultura COOLtura Mall, lansat in 2015 din pasiuni comune, iar acum ne bucuram ca putem sa lucram la un alt vis comun, in domeniul PR-ului, cu acest nou proiect in care credem foarte mult."
Cavadia. Comunicare Tv din 1995.
Camelia Cavadia a lucrat in ProTV din decembrie 1995, pana in mai 2014. S-a ocupat de promovarea tuturor programelor si vedetelor postului si a ocupat functia de PR Manager ProTV. Din 1 iulie 2014, pana in prezent, a detinut aceeasi pozitie in cadrul televiziunii Antena 1.
In mai 2015, a publicat la editura Trei primul sau roman, „Vina”, care s-a bucurat de succes atat in tara, cat si in strainatate. Romanul „Vina a fost desemnat „Cel mai bun roman de debut” al anului 2015, la cea de-a XXIX-a editie a Festivalului International de la Chambéry, Franta. Autoarea a fost prezenta la festival, unde a participat la diverse mese rotunde si traduceri din romanul sau.
In iunie 2016, Camelia Cavadia a publicat la aceeasi editura, Trei, cel de-al doilea roman al sau, „Mastile fricii”, lansat ulterior si in Anglia, la invitatia Grupului de voluntari „Romanians love books”. In toamna este anuntata aparitia celui de-al treilea roman al sau.
Sin. Fabrica de vedete si emisiuni vedeta din 2004
Alina Sin a intrat in televiziune in 2004, la postul public, unde a lucrat ca PR Executive pentru TVR Cultural. Din decembrie 2005 pana in mai 2014 a fost Senior PR Coordinator la Pro TV. S-a ocupat de proiecte MediaPro Music in primul an, apoi de vedete si emisiuni Pro TV, precum MasterChef, Las Fierbinti, Happy Hour/La Maruta, Serviciul Roman de Comedie, Spitalul de dementa etc.
Din 1 iulie 2014 pana in prezent, a fost Senior PR la Antena 1, ocupandu-se de importante productii ale postului: Chefi la cutite, X Factor, Observator, Neatza cu Razvan si Dani etc.).
Mai mult in Antreprenoriat, Business, PR, Media, TV