Doris Danner, TBWA Europe: "Romania este plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune"
Luni, 26 Mai 2014
 
Doris Danner (foto, stanga), Regional Director TBWA Europe;
Sorin Tranca (foto, dreapta), Managing Partner FRIENDS TBWA Bucharest


adplayers. Iulian Toma

„Romania este o tara plina de talente si probabil cea mai creativa tara din regiune” a declarat pentru adplayers Doris Danner, director regional TBWA Europe, retea la care Friends Advertising s-a afiliat de curand, sub noul nume al agentiei FRIENDS TBWA\ Bucharest.

Cu o echipa de 27 de oameni, echipa TBWA de la Bucuresti se alatura astfel celorlalti 20 de oameni ai Friends Advertising, intr-un efort de administrare a comunicarii pentru clientii noii agentii afiliate la TBWA - FRIENDS TBWA Bucharest. 

„Premiile sunt importante dar niciodata nu mergem cu „ghost ads” in festivaluri (reclame fantoma n.r.)” a mai spus executivul TBWA despre cat de importanta este creativitatea in competitiile de profil pentru reteaua de publicitate.

20 de ani de marketing si comunicare 

Cu 20 de ani de marketing si comunicare in slujba unor marci internationale ce nu mai au nevoie de nicio prezentare, in spatele vocii blanzi a femeii ce asigura conducerea regionala TBWA in Europa sta un om de client service care stapaneste 5 limbi straine si are o experienta internationala cu care nu multi manageri de multinationale se pot lauda astazi in Romania.

CV-ul impresionant al directoarei regionaleTBWA, Doris Danner, numara pozitii de decizie importante in marketingul unor companii precum Henkel (marketing director pentru Ungaria si Romania) sau McDonald’s, unde a fost marketing & communication director pentru Europa Centrala si de Est.

Experienta profesionala in TBWA, agentie in care a intrat la biroul din Viena in 1998, o aduce in postura de a coordona si primul buget regional CEE, pentru contul Nivea. Rezultatele comunicarii pe piete emergente din Europa o catapulteaza din anul 2003 in postura de responsabil de comunicare a acestui brand in nu mai putin de 80 de tari ale lumii. Dupa experienta europeana, incepand din 2006, Doris Danner adauga trei ani de raspundere regionala TBWA Latin America, la Buenos Aires.

Cum a castigat McDonald’s sau Adidas?

Danner este directoare regionala TBWA Europe de 5 ani, posti din care coordoneaza indeaproape multe dintre conturile care sunt administrate cu instrumentele de marketing din proprietatea retelei. Spre exemplu „Disruption”, marca inregistrata TBWA, este unul care au avut o contributie foarte importanta la castigarea contului McDonald’s in 2010, dupa cum afirma pentru adplayers directoarea regionala TBWA.

Managerul TBWA Europe spune ca McDonald’s este totodata si unul dintre partenerii foarte importanti ai agentiei din Romania, client pentru FRIENDS TBWA Bucharest cunoaste impactul in timp real al campaniilor de promovare administrate. Potrivit lui Danner, clientul informeaza transparent agentia de publicitate privind rezultatele fiecarui proiect de comunicare pentru reteaua de restaurante si produse McDonald’s.

Castigat relativ recent de retea, un alt cont important lucreaza cu un instrument nu mai putin important detinut de TBWA.  „Media Arts” este un tool de marketing si comunicare cu care reteaua de comunicare din grupul Omnicom lucreaza deja in campaniile Adidas din intreaga lume.

Crestere in 2013

Intrebata cum a evoluat afacerea retelei, chiar daca cifrele exacte nu au putut fi dezvaluite - acestea din urma fiind obiectul unor reguli si conditii de comunicare specifice grupului Omnicom, Danner a declarat pentru adplayers ca atat conturile McDonald’s, Adidas sau Michelin cat si alteconturi locale castigate au facut ca TBWA sa inregistreze o crestere a afacerii in 2013.

Pe acest fundal de crestere a afacerii, potrivit managerului, TBWA a apelat la parteneriatul cu agentia locala Friends pentru ca a gasit determinarea si experienta necesara ducerii mai departe a efortului creativ de comunicare pentru clientii din Romania.

FRIENDS TBWA angajeaza!

Intrebat daca va da afara oameni sau va angaja altii noi, Sorin Tranca, managerul noii agentii afiliate spune nu numai ca nu va da afara oameni, ci chiar mai mult, va angaja.

Raspunzand intrebarii adplayers, managerul agentiei a dezvaluit ca echipei FRIENDS TBWA i se va alatura in curand un nou coleg, insa nu a dezvaluit numele sau pozitia pe care se va instala noul venit. Mai mult – noul venit nu va fi singurul!

Retineti asadar ca intr- o piata romaneasca in care la multe agentii numarul de angajati stagneaza, FRIENDS TBWA angajeaza!

Mai mult in Business


PUBLICITATE: