Diana Mihai este noul Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, ING Bank Romania
Joi, 09 Mai 2024

Diana Mihai, Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, incepand din 17 iunie 2024. 

Noul oficial de marketing si comunicare  al bancii vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble

AdPlayers. info

Diana Mihai se alatura echipei ING Bank Romania in rolul de director de Marketing, Comunicare si Brand Experience incepand cu data de 17 iunie 2024, anunta reprezentantii de relatii publice ai bancii.

Noul oficial de marketing si comunicare vine cu 15 ani de experienta in domeniu, pe pozitii locale, regionale si globale, in cadrul unor companii precum Reckitt Benckiser UK si Procter&Gamble.

“Diana ni se alatura intr-un moment important pentru banca, in care sarbatorim 30 de ani de activitate in Romania, si am incredere ca va contribui impreuna cu echipa sa la obtinerea unor rezultate exceptionale. Cu experienta sa vasta locala si internationala, sunt sigura ca va juca un rol crucial in dezvoltarea ING Bank Romania mai departe.” a spus Mihaela Bitu, CEO ING Bank Romania.

5 ani de P&G. 10 ani cu Reckitt Benckiser UK.
 

In cei 5 ani petrecuti la P&G, si cei 10 alaturi de Reckitt Benckiser UK in diferite functii si zone geografice, Diana Mihai a lucrat la consolidarea unor nume mari precum Pampers, Always si Finish , a contribuit la lansarea unor branduri noi, dar si proiecte antreprenoriale. De asemenea, a jucat un rol esential in lansarea brandului Neuriva in SUA , in regandirea strategiei pentru Air Wick Auto-Spray in Europa si repozitionarea globala a brandului Air Wick.

“Din toata activitatea brandului ING si discutiilor pe care le-am avut cu echipa, am fost impresionata de oameni, de cultura, proiecte, ambitii si felul in care clientii sunt mereu pe primul loc. a adaugat Diana Mihai, Director de Marketing, Comunicare si Brand Experience, incepand din 17 iunie a.c.

,,Planuiesc sa pun umarul la o crestere accelerata in urmatorii ani si sa continuam sa fim “si mai si” pentru clientii nostri – prin experienta superioara, educatie financiara si produse inovative de banking. Sunt entuziasta sa ma alatur echipei ING si abia astept sa continuam sa construim impreuna brandul ING ” a conchis Diana Mihai.

ING Bank Romania este parte a ING Group, institutie financiara internationala globala, care ofera servicii bancare unui numar de peste 38,8 de milioane de clienti individuali, companii sau institutii din peste 40 de tari. 

Infiintata in 1994, ING Bank Romania este in prezent o banca universala, oferind produse si servicii tuturor categoriilor de clienti – companii mari si mici, institutii financiare, mici antreprenori si persoane fizice.

ING Bank Romania este a patra banca in top 10 banci locale, conform activelor, si singura banca cu crestere organica, fara achizitii de portofolii de clienti sau alte banci. ING Bank Romania este o banca universala cu peste 1,6 milioane de clienti din trei segmente de business: persoane fizice (retail), companii IMM-uri si Mid-Corporate si Wholesale Banking.

Mai mult in Management, Business, Banking, Servicii Financiare


PUBLICITATE: