Credit. Jam Session Agency
Agentia fondata de Irina Pencea si Valentin Suciu implementeaza un nou model colaborativ de Creative Business, similar caselor de avocatura.Noul partener este primul membru din echipa care participa la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan)
AdPlayers. info
Jam Session Agency o numeste Creative Partner pe Andreea Ghenoiu, aceasta devenind primul membru din echipa care participa la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan), gandit sa implice angajatii care si-au dovedit rolul-cheie timp indelungat in business la cel mai inalt nivel, anunta compania. Ghenoiu va coordona echipele de creatie alaturi de co-fondatorul agentiei, Valentin Suciu.
“Andreea ne este un partener adevarat de multa vreme. Creativa, implicata, nu se pierde pe drum si nu abandoneaza niciodata idea de a fi mai buna si a face ceva mai bun. Sunt un om norocos sa fiu inconjurat de oameni care au standardele umane si profesionale sus. Si cred ca este bine pentru toata lumea ca oamenii care sunt asa sa aiba puterea de a transforma o organizatie si de a-i inspira pe altii prin ceea ce fac. Am inceput in 2003 o colaborare cu Irina care a rezistat in timp pentru ca am avut incredere unul in celalalt, ne-am respectat si admirat reciproc si am impartasit acelasi ideal de independenta si de valoare creata prin gandire strategica si creativitate. Acum proiectul nostru a ajuns la maturitate si asta se vede prin rezultatele noastre si prin formularea unui model de business care permite oamenilor valorosi sa aiba un cuvant de spus dincolo de job description. Si, ca sa rezum, Jam Session va fi intotdeauna agentia in care creatia va fi 50%, strategia si intelegerea de business 50%. Iar valoarea adaugata de 100%”, spune Valentin Suciu, co-fondator si Creative Partner, Jam Session Agency”.
Noul partener creativ, Andreea Ghenoiu face parte din echipa lui Valentin si a Irinei de peste 7 ani (Group Creative, Creative Director in cadrul Jazz Communication si acum Creative Partner in Jam Session Agency), si a mai lucrat anterior la Scala JWT, Senior Interactive sau Leo Burnett. A contribuit la campaniile majore de pana acum premiate la nivel international si national si este implicata activ in procesul de creatie pentru clientii agentiei.
“Impreuna cu Irina Pencea si Valentin Suciu, astazi suntem Jam Session Agency. Cred in relatiile de lunga durata cu ceea ce faci si in locurile unde creativitatea intalneste umanitatea si expresia personala a oamenilor din acel loc. Mi-am cautat Locul in care sa pun o parte din mine si partea asta sa fie primita cu inima deschisa. Am cautat Locul, dar am gasit Oamenii: Irina si Vali. Si de atunci au trecut mai mult de 7 ani in care s-au intamplat minunatii de proiecte, Cannes-uri, Effie-uri, Grand Prix-uri… dar mai ales din ce in ce mai multi oameni si idei minunate care ma incarca in fiecare zi”, spune Andreea Ghenoiu, noul Creative Partner Jam Session Agency.
Incepand cu aceasta etapa de dezvoltare a agentiei, angajatii cu ADN-uri creative sau de business vor putea fi cooptati ca parteneri, pe un model de business similar celui din casele de avocatura, care isi propune sa recompenseze implicarea si contributia semnificativa.
“Sunt foarte bucuroasa ca Andreea devine azi si in acte ceea ce este in realitate de peste 7 ani: un partener de drum lung, implicat total in ceea ce facem impreuna - creativitate cu suflet si impact pentru branduri. Rezultatele pe care le aducem pentru clientii nostri sunt efectul echilibrului dintre competentele de business (strategie si account management) si creatie, si prin planul de cooptare a oamenilor seniori vom intari acest model si, implicit, vom creste impactul in business-urile clientilor”, explica Irina Pencea, co-fondator si Managing Partner Jam Session Agency.
Noul Creative Partner a fost implicat total in ultimii 2 ani in constructia brandului ING, un client care ii admira energia si implicarea.
“Lucrez cu Andreea de aproape 2 ani. E coloana vertebrala creativa a echipei, mereu dispusa sa caute un unghi diferit pentru a face lucrurile mai bune si mai interesante. Andreea este un profesionist caruia ii pasa enorm de ceea ce creeaza si este capabila sa impinga oamenii cu aceasta energie. Sunt un client fericit ca Andreea va deveni partener la Jam Session; merita asta si va aduce, cu siguranta, multe lucruri creative din noua ei postura”, crede Wenka Booij, Lead Marketing & Brand ING Romania.
Mai mult in Management