„Astazi, ne adresam in special companiilor mici si mijlocii de la nivel local, dar in ultimii ani am reusit sa ajungem si la jucatorii de pe pietele din Bulgaria si Ungaria prin intermediul marketplace-urilor si in curand vom ajunge prin acelasi proces si in Polonia si Grecia. Toate aceste schimbari ne-au impins si catre o schimbare a identitatii noastre de brand, astfel ca de anul acesta am devenit HTD Shop”, a declarat Irina Zamfir, fondatoarea HTD Shop.
AdPlayers. info
Horeca Trading Distribution (actual HTD Shop), jucator important pe piata de retail si distributie, vizeaza o cifra de afaceri de 1,5 milioane de euro in 2025, in crestere cu circa 60%, fata de valoarea inregistrata in 2024, respectiv 950.000 de euro. In acelasi timp, compania isi propune sa consolideze prezenta pe pietele din Bulgaria si Ungaria si se extinde catre clientii din Grecia si Polonia, prin intermediul marketplace-urilor.
Cu un portofoliu complex de articole de curatenie, menaj, produse de uz sanitar si papetarie, HTD Shop deserveste un procent semnificativ de clienti din domeniul medical, saloane de infrumusetare, birouri, gradinite, dar si biserici, service-uri auto, hoteluri si restaurante. Valoarea medie a cosului de cumparaturi al clientilor recurenti se situeaza la 800 de lei.
Aproximativ 45% dintre produse provin de la producatori locali, iar restul sunt importate din tari precum Italia, Turcia si Germania.
„Cu o prezenta de aproape 10 ani pe piata locala, am debutat initial cu un portofoliu de produse dedicate in special industriei de HoReCa, sub brandul Horeca Trading Distribution. Pandemia de Covid-19 ne-a determinat insa sa ne extindem portofoliu, tinand cont ca a blocat intregul domeniu. Astazi, ne adresam in special companiilor mici si mijlocii de la nivel local, dar in ultimii ani am reusit sa ajungem si la jucatorii de pe pietele din Bulgaria si Ungaria prin intermediul marketplace-urilor si in curand vom ajunge prin acelasi proces si in Polonia si Grecia. Toate aceste schimbari ne-au impins si catre o schimbare a identitatii noastre de brand, astfel ca de anul acesta am devenit HTD Shop”, a declarat Irina Zamfir, fondatoarea HTD Shop.
HTD Shop isi propune sa devina o platforma integrata unde companiile gasesc toate produsele esentiale intr-un singur loc.
„Viziunea noastra este sa devenim furnizorul principal si de incredere pentru toate nevoile non-food ale firmelor, de la cele mici pana la marile corporatii. Ne dorim sa eficientizam intregul proces de achizitionare si investim in permanenta in digitalizare si tehnologie. Anul acesta am bugetat circa 15% din cifra de afaceri, mai exact 225.000 euro pentru investitii in automatizari si in sisteme bazate pe inteligenta artificiala. Pe langa toate acestea, suntem flexibili in fata nevoilor clientilor nostri si ne diversificam in permanenta gama de produse pe baza feedback-ului primit din partea acestora”, a mai adaugat Irina Zamfir.
Cu o viziune si misiune mai clare, in urma procesului de rebranding, HTD Shop isi consolideaza pozitia de jucator important si partener de incredere pentru companiile din diverse industrii si urmareste o dezvoltare pe orizontala. Axata pe inovatie si eficienta, HTD Shop este pregatita sa raspunda provocarilor pietei si sa ofere solutii complete pentru clientii sai din Europa. Compania se bazeaza pe valori precum inovatia, colaborarea si sustenabilitatea, asigurand totodata o relatie umana, eficienta si transparenta cu fiecare client.
Cine este HTD Shop
Infiintata in 2016 de antreprenoarea romanca Irina Zamfir, care de-a lungul anilor a obtinut peste 10 distinctii si premii in cadrul evenimentelor de business si antreprenoriat, HTD Shop a demarat sub brandul Horeca Trading Distribution cu vanzari de produse door to door destinate industriei HoReCa. In 2020, compania si-a extins portofoliul, furnizand articole de curatenie, menaj, produse sanitare si de papetarie pentru companii din diverse industrii.
Compania de retail si distributie s-a rebranduit anul acesta si a devenit HTD Shop. Compania pune accent pe digitalizare, inovatie si flexibilitate, oferind solutii eficiente si personalizate prin intermediul platformelor online. HTD Shop continua sa-si extinda prezenta internationala, fiind activa pe pietele din Bulgaria, Ungaria, Grecia si Polonia.
Mai mult in Business, Antreprenoriat, AdPlayersREPORT