(AdPlayers.ro, Irina Toma)
DRAFTFCB si-a dublat afacerea anul trecut. Agentia de publicitate a incheiat anul 2007 cu o cifra de afaceri de 10.250.741 euro, inregistrand o crestere cu 106% fata de anul precedent (4.971.928 euro), se arata intr-o comunicare a agentiei.
„Din punct de vedere al evolutiei, anul 2007 a insemnat dezvoltare accelerata pe mai multe nivele”, spune Bogdan Santea (foto), President&CEO DRAFTFCB Bucharest.
Santea spune ca „din punct de vedere organizatoric, au fost consolidate departamentele existente si infiintate departamente noi (BTL, PR & Events, Interactive); din punct de vedere al portofoliului de clienti, au fost atrasi clienti noi (in contextul pierderii unui singur client - Fiat, care a semnat regional un contract cu Leo Burnett). Toate acestea au avut ca rezultat dublarea cifrei de afaceri a agentiei fata de anul 2006.”
In 2008, DRAFTFCB a recastigat contul Real,-Hypermarket in portofoliu, in urma unei licitatii in care, potrivit agentiei, s-au confruntat marile agentii de media din Romania, dar si alti clienti importanti castigati in 2007: Albalact (Zuzu), Brown Forman (Jack Daniel’s, Finlandia, Southern Comfort), MoneyGram, Ringier (Libertatea) si Kraft.
/ PROFILE - DRAFTFCB Bucharest
Cu 10 ani de activitate in Romania, anul 2007 a marcat transformarea Foote Cone & Belding Bucharest in DRAFTFCB Bucharest, in urma unirii, la nivel international, a Foote Cone & Belding cu DRAFT. Ca urmare a apartenentei la reteaua internationala cu acelasi nume, DRAFTFCB Bucharest beneficiaza de experienta Foote Cone & Belding care se impleteste cu viziunea si expertiza DRAFT.