(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
DRAFTFCB a inregistrat pe prima jumatate a anului 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 25 Milioane LEI ( aproximativ 7 Milioane EUR, estimare AdPlayers). Potrivit unei informari remise AdPlayers, primele 6 luni ale acestui an au adus agentiei de publicitate conduse de Bogdan Santea o crestere a cifrei de afaceri cu 100% fata de aceeasi perioada a anului trecut.
“Activitatea intensa de new business si rata mare de success a participarilor la pitch-uri se reflecta in castigarea unor conturi ca: JTI (Camel), Vodafone, GSK (Eurovita), SCA Hygene Products (ZEWA) si AVE Impex”, a declarat Andrada Seitan (foto), New Business Director DRAFTFCB.
„Am reusit astfel ca in 6 luni sa adaugam listei de clienti existenti conturi noi din domeniile: telecomunicatii, industria farmaceutica, produse de tutun, produse alimentare", a mai spus ea.
Cosmin Radoi, Director Executiv DRAFTFCB este de parere ca obiectivele propuse de agentia de publicitate pentru 2008 vor fi depasite. Potrivit oficialilor DRAFTFCB, cresterea are la baza si intarirea organizationala a agentiei - in ultimul an au fost restructurate si consolidate departamentele de PR, BTL, Creatie si Interactive.