DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
Joi, 29 Octombrie 2009
 

DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009
COMPANIA / CIFRA DE AFCERI 2008, EUR, curs 3,7 lei/ eur)
sursa: Ministerul Finantelor Publice

ALO CURIER SERVICES: 564,1 mii EUR

ARA PROMOTION: 705,4 mii EUR

CARE DIRECT: 461,6

CREATE DIRECT ( MEDIAPOST GROUP): 808,1 mii EUR

CRM DIRECT:  102,0 mii EUR

CUPON PRO: 2.027,6 mii EUR

DIRECT MARKETING: 342,1 mii EUR

D-MAIL DIRECT: 2.101,5 mii EUR

DROP MAIL & SAMPLING SERVICES: 77,2 mii EUR

I LEO MARKETING INTERACTIV: 1.043,7 mii EUR

INBOX MARKETING (MEDIAPOST): 2.289,0 mii EUR

INTERTEL: 1.613,2 mii EUR

KINECTO INTERNATIONAL: 610,9 mii EUR

LINEA DIRECTA COMMUNICATION: 1.270,7 mii EUR

MAILERS SERV: 6.150,5 mii EUR

MEDIAPOST HITMAIL ( MEDIAPOST GROUP): 4.753,3 mii EUR

MORE RESULTS MARKETING: 394,0 mii EUR

MORE THAN PUB: 625,5 mii EUR

MRM PARTNERS: 753,2 mii EUR

OGILVYONE ADVERTISING: 2.296,0 mii EUR

ONE 2 ONE: 1.381,4 mii EUR

OPEN PUBLIC SERVICES: 831,4 mii EUR

HIT MOBILE MARKETING (MEDIAPOST): 343,9 mii EUR

TOUCH COMMUNICATION & MEDIA (THE GROUP): 561,7 mii EUR

WHITE IMAGE GROUP: 217,4 mii EUR


(AdPlayers.ro, Iulian Toma)

DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009 este un raport sintetic privind companiile relevante care au in portofoliu inclusiv servicii de marketing direct, fara ca activitatea lor sa fie dedicata acestui domeniu. Chiar daca raportul din acest an nu cuprinde agentiile interactive, AdPlayers tine la formula „marketing direct & interactive”.

De ce „marketing direct & interactive”? AdPlayers a incercat sa explice si in cadrul unei conferinte de marketing direct desfasurate de curand. Cutia postala din care va ridicati pana mai ieri corespondenta fizica a devenit in ultima vreme doar locul de destinatie al pliantelor de promovare si al facturilor telefonice. Plicul pe care-l deschideati pe scari, il cititi astazi pe e-mail, cutia postala electronica care a devenit foarte cautata in telefonele mobile.

Cele 25 de companii deruleaza afaceri de peste 35 Milioane EUR, insa, pentru ca si in aceasta activitate companiile respecta regula „mai multe servicii intr-un singur loc”, este greu de spus cat reprezinta doar serviciile de marketing direct si interactiv. AdPlayersREPORT a luat in calcul cei mai relevanti furnizorii de servicii de marketing direct indiferent daca sunt, sau nu, membri ai Asociatiei Romane de Marketing Direct, organizatie unde categoria serviciilor de marketing interactiv, spre exemplu, este mai degraba mai bine reprezentata la Departamentul de Internet din cadrul BRAT si al Asociatiei IAB.

Greu de cuantificat ca volum in cifrele de afaceri ale agentiilor cu activitate pe Internet, marketingul direct prin posta electronica este livrat cu sau fara pachetele de publicitate online. Exista si companii specializate care isi pozitioneaza activitatea total sau partial in servicii de email marketing, cum este cazul companiilor White Image, Kinecto – sau unele cu pozitionare interactiva – INTERTEL, ILEO, MRM PARTNERS. Niciuna nu este insa mai putin importanta atata vreme cat ruleaza cifre de afaceri de la cateva sute de mii de euro la cateva milioane de euro.

Desi s-au anunta pe piata si companii postale private, marea absenta a raportului o reprezinta volumul serviciilor de marketing direct prin servicile postale prestate de Compania Nationala Posta Romana, unde nu stim foarte exact cat este marketing direct si cat coletarie in economia intregii cifra de afaceri. Absente mai mici, dar nu mai putin importante sunt valorile adaugate acesei piete de companiile de curierat, unde, vrem sau nu vrem, au mare parte din volumele derulate de la investitori in marketing direct.

Prin urmare, din cauza diversitatii categoriilor de companii care ofera servicii de marketing direct - de la companii postale, la cele pozitionate pe marketing direct sau firme de curierat, pana la agentii cu activitate pe Internet este greu de crezut ca Raportul Companiilor de Marketing Direct realizat de AdPlayers ar putea reflecta intreaga activitate din acest domeniu. 

DIRECT MARKETING AdPlayersREPORT 2009 face parte din seria  AdPlayersREPORT 2009, rapoarte speciale dedicate principalelor expertize de servicii de marketing si comunicare. Realizate anual de la sfarsitul lunii septembrie, in cadrul AdPlayersREPORT 2009mai puteti urmari: ADVERTISING AdPlayersREPORT, MEDIA AdPlayersREPORT, PR AdPlayersREPORT, BRANDING AdPlayersREPORT. 


PUBLICITATE: