...
( AdPlayers.ro Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
„DDB concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru cotidianul gratuit, Compact”, aflam din mers de la reprezentantii agentiei de publicitate.
Asa cum spune agentia condusa de Adina Sorescu , Compact este „Ziarul din care, dimineata, in drum spre serviciu, intre doua statii, afli totul. Ai stiri care iti spun in brief, la prima ora, cum va fi ziua respectiva. Nu-ti trebuie mai mult de 10-15” minute sa afli tot ce misca in Bucuresti, in tara si afara din tara. Asadar afli din mers”.
Pentru cei grabiti
Dupa cum afirma creativii DDB care semneaza campania sub sloganul "Afli din mers", Ringier lanseaza Compact pentru cei grabiti sa afle in loc sa piarda timpul numarand minutele de asteptare in statii. In plus, un mediu excelent pentru advertiseri de a-si atinge sigur targetul.
„Slogan, campanie de outdoor clasic si electronic, mesaje adaptate zonelor in care sunt expuse, internet sub forma de crawl de news tv, sponsorizari de rubrici quick info pe radio, toate sunt facute sa vorbeasca pe scurt despre ce e vorba in noul ziar al bucurestenilor cu serviciu, studenti sau cu treaba prin mijloacele de transport sau in zonele pietonale cu trafic (centre de business, facultati, cafenele, centre comerciale s.a.)”, mai afirma cei de la DDB Bucuresti.
Dupa cum sustine agentia, in jur de ora 9.00 A.M., nu mai e de gasit nici un exemplar in standurile Compact. "Asadar un vehicul eficient de transmitere a mesajului jurnalistic, dar si publicitar care functioneaza ceas, sustinut fiind de o campanie derivata in jurul consumatorului", sunt de parere autorii campaniei de la DDB Bucuresti.
„Cireasa de pe tort”, sunt de parere autorii, „campanie destinata exclusiv distributiei in mediu electronic. Trei spoturi filmate gen “reality” si distribuite pe mail, site-uri de fun si blog-uri. Reactii… adverse, controverse si aprecieri in egala masura in cel mai scurt timp.
„Spoturile inca mai circula viral si creaza buzz. In curand si in cinematografe, de vazut intre o convorbire telefonica si filmul care sta sa-nceapa”, precizeaza creativii agentiei.
"ad-uri typo, copy putin si eficient. In ton cu stilul ziarului"
“Am propus clientului trei variante de declinare a mesajului si a ales-o pe cea mai pragmatica, mai scurta si la obiect: ad-uri typo, copy putin si eficient. In ton cu stilul ziarului”, spune Mihai Ene, copywriter al campaniei. „Printurile, amplasate in special in statiile de autobuz/troliebuz/tramvai/metrou arata cate poti afla intre doua statii, calatorind cu ziarul in fata. Spoturile video, filmate intr-o singura zi, au fost savurate atat de tare de client incat si-a dorit sa le producem fara nici o modificare fata de scripturile initiale”este de parere reprezentantul de creatie.
TV-ul: "situatii disperate si absurde la care recurg personajele pentru a afla informatii de care au nevoie"
Donald Simionoiu, Art Director este de parere ca “Cele trei executii video adauga ceea ce campania de print nu a reusit sa cuprinda” si, continua el “Acestea prezinta situatii disperate si absurde la care recurg personajele pentru a afla informatii de care au nevoie”.
„In esenta ele spun acelasi lucru ca si campania ooh”, ne asuigura creativul „ia-ti informatia mai simplu si mai repede din Compact, Situatiile disperate cer masuri disperate. Iar cand setea de a afla lucruri e mare, esti dispus a satisface cererea unui barman, a consuma un borcan de maioneza gretoasa sau a tortura pe cineva cu mijloace improvizate”. Rezolvarea? „Apare, insa, Compact si-ti spune ca poti afla totul in timp util, simplu si fara stres.”, conchide art director-ul agentiei.
Caseta redactionala
„Caseta redactionala” a campaniei Compact este formata din Marco Stettler, Marketing Manager Compact si Ciprian Chiripuci, Brand Manager Compact. „Au aflat din mers” de aceasta campanie lui Marius Negrea, Creative Director, Mihai Ene, Copywriter, Donald Simionoiu, Art Director, Valentin Golban, Account Director, Cristinei Severniciuc, Account Executive si Oanei Venat A/V Manager
AdFile INFO
Advertiser / client: Ringier Romania
Brand: Compact
Produs/categorie: cotidian gratuit/media
Brand Manager: Ciprian Chiripuci
Marketing Manager / Director: Marco Stettler
Nume Campanie: Afli din mers
Data primei difuzari/aparitii: 1.05.2006
Piete distributie (Tari): Bucuresti, Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tipuri media: OOH, e-mail, radio sponsorships, cinematografe, internet
Durata (TV): 3 spoturi x 60”
Slogan: Afli din mers
Account Manager / Director: Valentin Golban
Senior Account Executive: Cristina Severniciuc
Creative Director: Marius Negrea
Art Director: Donald Simionoiu
Copywriter: Mihai Ene
Regizor: Marika Mandil
Producator: Gabriel Toma
Casa productie A/V: Trilogy
Companie editare Imagine: FX Studio
Post Productie A/V: FX Studio
Efecte Speciale: Trilogy
...
.