Cum a fost 2014? 1,5 Mil EUR, in crestere cu peste 50% la Infinit Solutions si o agentie de 400.000 EUR
Luni, 12 Ianuarie 2015
 adplayers. Iulian Toma

Cum a fost 2014? Nu stim inca foarte clar, dar vom afla afla pulsul intregii industrii de marketing si comunicare de la o parte din agentiile relevante pe piata. Publicate in seria ADPLAYERS REPORT, iar dupa caz declinate pe expertiza / domeniul de servicii principale de activitate, vom contura anul 2014 din raspunsurile companiilor la trei intrebari succinte. Toate raspunsurile se vor constitui intr-o analiza sectoriala care va arata cat de bine au mers afacerile in marketingul si comunicarea romaneasca in anul recent incheiat, dar si ce asteptari sunt de la 2015, in ADPLAYERS REPORT 2015

1,5 Milioane EUR la Infinit Solutions si o noua structura de 400.000 EUR: The MasterPlan Agency

“In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri” a declarat pentru adplayers Report Alex Cernatescu, CEO si unul dintre initiatorii agentiei.

Fondatorul Infinit adauga si cateva detalii de clienti si proiecte (CEC Bank, Total sau Cosmopolis) si nu mai putin importanta consolidarea Infinit Solutions sub pozitionarea de grup de companii, prin lansarea unei noi unitati de business: The MasterPlan Agency, noua agentie de performance marketing, media digitala si e-commerce a grupului Infinit cu o cifra de afaceri de 400.000 EUR din primele luni de functionare. Avem si o promisiune pentru  adplayers. Aceea ca se va bucura printre primii de noutatile Infinit si in 2015.

In detaliu, de la Alex Cernatescu, CEO Infinit Solutions:

1. Cum a fost 2014 comparativ cu 2013? (clienti, proiecte, evolutie business)

In 2014, Infinit Solutions Agency a avut o crestere de peste 50% fata de 2013 ajungand la peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri.

In a doua jumatate a anului am castigat o serie de conturi noi cum ar fi CEC Bank, Total, sau Cosmopolis ca sa mentionez doar cateva si am avut o serie de campanii nationale si promotii "full service digitally led", foarte mari, care au demonstrat inca odata prin rezultatele avute ca, cel putin la baza oricarei promotii, trebuie sa stea digitalul si interactiunea cu consumatorul.

Ca si evolutie a business-ului Infinit cel mai important lucru este fondarea The MasterPlan Agency, noua agentie de performance marketing, media digitala si e-commerce a grupului Infinit.

Agentia The MasterPlan este condusa de Adrian Enache si a avut o lansare "silent" in 2014, si-a format deja o echipa foarte puternica si a inregistrat deja o cifra de afaceri peste obiectivele propuse, atat din clientii grupului cat si din clienti proprii.

2. Cum ati incheiat anul ( venituri, profitabilitate )?

Spuneam si mai sus ca am incheiat 2014 cu peste 1.500.000 Euro cifra de afaceri pe Infinit Solutions Agency, iar The Masterplan Agency are business deja contractat de peste 400.000 Euro.

Din punct de vedere al profitabilitatii suntem in standardele pietei cu amandoua si cel mai important este ca ne-am indeplinit obiectivele pe care ni le-am propus.

3. Cum vedeti 2015? 

2015 arata foarte bine din punct de vedere forecast in acest moment si clar va fi un an in care ne vom focusa 80% pe livrat perfect in clientii actuali si 20% pe crestere si new business.

De asemenea vom avea o serie de lansari de noi de servicii si produse proprietare Infinit, dar momentan le vom tine la stadiul de surpriza :). Adplayers va fi printre primele publicatii care va afla ;).

Mai mult in AdplayersREPORT, AdPlayersREPORT 2015AdPlayersREPORT INTERACTIVE


PUBLICITATE: