Cu 11 agentii si 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata “programmatic" cu Prometheus
Joi, 16 Aprilie 2015

Zoltan Szigeti, CEO, The Group

adplayers. Iulian Toma

Cu 11 agentii specializate si aproximativ 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata companiilor de servicii “programmatic media” cu Prometheus, noua companie specializata in acest domeniu.

Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).

 “In fapt, simplist descris, “programmatic media” inseamna reclama minutios si eficient administrata cu ajutorul tehnologiei. Viziunea noastra este ca acesta activitate va inlocui modelul clasic, asa incat am lansat o  agentie menita sa deschida si dezvolte aceasta piata, in beneficiul Clientilor”, a declarat pentru adplayers Zoltan Szigeti, Presedinte, The Group.

Astazi Online. In curand pe TV, Radio si Outdoor.

“Procesul “Programmatic” revolutioneaza practic modul in care este plasata, optimizata si monitorizata investitia brandurilor in comunicarea in general si cu precadere, in acest moment, comunicarea online. Este o activitate aflata la inceput, in majoritatea agentiilor clasice de media o gestioneaza oameni care au dobandit si aceasta competenta, dar noi, ca trend-setteri am facut un pas mai departe, am specializat o echipa de oameni, i-am antrenat numai pentru aceasta expertiza un an, am investit in resurse, in managementul si modelarea datelor, in tehnologie adecvata”.

Deocamdata disponibila doar pentru investitiile in media Online, presedintele The Group spera ca in curand si in Romania optimizarea bugetelor prin “programmatic media” sa fie disponibila si pentru alte canale de comunicare, asa cum se intampla in lume.

“In acest moment, in Romania, serviciile Programmatic sunt aplicabile pentru online. Viziunea noastra este aceea ca pe termen mediu, poate chiar scurt, activitatea “Programmatic” va include si investitiile brandurilor in canale clasice precum televizune, radio si outdoor. In SUA se deruleaza deja inclusiv campanii Programmatic in presa tiparita” explica fondatorul The Group.

Condusa de Cecilia Tanasoiu, in prezent Prometheus are o echipa formata din sapte specialisti in Programmatic media si marketing analytics. Potrivit specialistilor agentiei, aspectul revolutionar al activitatilor de planificare, modelare si cumparare “Programmatic” este acela ca, la capatul unui proces complex, brandurile pot cumpara o anume expunere a reclamei, pentru un anume consumator, la un anume moment, intr-un anume context.

Afaceri cu entuziasmul clientilor

Desi este greu de conturat o estimare in cifra de afaceri a grupului, Szigeti este optimist in privinta evolutiei noilor servicii de administrare a investitiilor in media, punand dezvoltarea acestora pe seama entuziasmului clientilor care vor fi multumiti de avantajele descoperite.

“Identificam o directie viitoare de dezvoltare a industriei, dar nu i-am evaluat potentialul in cifra de afaceri pentru Prometheus” spune Szigeti. “Practic deschidem o noua piata, cea a agentiilor specializate in Programmatic, iar aceasta se va dezvolta odata cu entuziasmul Clientilor de a descoperi si dobandi avantajele imense ale procesului Programmatic”

De ce companie si nu un departament de media?”

Intrebat de adplayers de ce a lansat o noua companie si nu un departament de media specializat, Zoltan Szigeti a raspuns ca “Activitatea de Programming implica o cunoastere diferita, mai aprofundata a profesionistilor de media, implica proceduri, investitii si resurse dedicate, o aplecare sporita catre tehnologie". "Pe scurt, un model diferit de lucru si o filozofie distincta de a gestiona investitia brandurilor in comunicare. Este asadar o specializare diferita, iar viziunea The Group a inclus dintotdeauna inovatia profesionala, inclusiv prin dezvoltarea businessului in discipline diferite, prin agentii specializate in domeniile in care am identificat potential viitor”.

Cecilia Tanasoiu, managing director la Prometheus, puncteaza la randul sau ca, desi colegii de la Media Investment ofereau deja acest tip de servicii Clientilor, a realizat intre timp ca activitatea de Programmatic media este specializata si cu mult mai sofisticata decat poate oferi o simpla divizie a unei agentii clasice de media.

“In acest moment doar noi, Prometheus, detinem pachetul complet: instrumente proprii, tehnologie, date, capabilitati analitice si accesul la platforma de Programmatic Google in Romania.”

 Mai mult in adplayers report, Interactive, Programmatic Media


PUBLICITATE: