(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Advertising Sales Director la Evenimentul Zilei si Capital, Cristian Mihalache (foto) se desparte de Ringier - Economics and Reference Division. Mutarea ar urma sa aiba loc la sfarsitul acestei luni, iar responsabilitatile de coordonare a departamentului de vanzari vor fi preluate, interimar, de catre Diana Sarbu, Adjuncta actualului director de publicitate.
Contactat de catre AdPlayers, Mihalache a confirmat plecarea de la carma departamentului de vanzari de publicitate a diviziei de ziare pe care o conduce, incepand cu 1 februarie.
„Fiecare vrea sa schimbe cate ceva in viata profesionala. Ma ocup de vanzarile de publicitate ale Evenimentului Zilei de 6 ani, iar in ultimii doi ani am primit si vanzarile de la Capital”, a afirmat Cristian Mihalache, pentru AdPlayers, intrebat care sunt motivele pentru care paraseste vanzarile de publicitate de la Evenimentul Zilei si Capital. „Cred ca este bine sa mai schimbi din cand in cand lucrurile in cariera si sa evoluezi si dintr-o alta perspectiva”, a mai spus Mihalache.
Actualul sef de vazari de publicitate de la Ringier - Economic and Reference Division, a evitat sa dezvaluie urmatorul pas in cariera sa profesionala, insa a precizat ca este vorba tot de o activitate in media.
15 ani in industria de marketing si comunicare
Cu 15 ani de experienta in industria de marketing si comunicare, Cristi Mihalache este activ in publicitate din 1993. A inceput cariera la Plus Advertising – agentia fondata de Veronica Savanciuc si Paul Radu, acum Lowe & Partners. Urmatorul pas este pozitia de Executive Director la Total Media Shop, companie de media a carei baza a fost pusa de aceeasi fondatori ai Plus Advertising.
Paraseste pentru o scurta perioada vanzarile de publicitate in 1995, pentru postul de Marketing Director, Parametru (importator si distribuitor Brenac), de unde revine in publicitate la Focus Publicis, Business Development Manager 95 – 97, si mai apoi Initiative Media 97-98. A mai condus Monopoly Media (outdoor company), in perioada 98-2000, Omega Press Investment - Departamentului de Advertising, in 2000-2001, si Betacons – 2001.
La Evenimentul Zilei este director de publicitate din 2001, intr-o perioada cand era editat de Expres, departament pe care continua sa il conduca si dupa ce ziarul este achizitionat de Ringier, trust pentru care coordoneaza si vanzarile de publicitate pentru Capital, din 2006.
Cristi Mihalache (39 ani) a absolvit facultatea de Management din cadrul Aademiei de Studii Economice, si in prezent urmeaza programul MBA Asebuss.
AdPlayersFile
Crisitian Mihalache, 39 ani
Educatie
Facultatea Management - ASE,
MBA, ASEBUSS – in curs de absolvire
Experienta Profesionala
93-94 / Sales Rep, Plus Advertising,
94 - 05 / Executive Director - Total Media Shop
95: Marketing Director, Parametru (importator si distribuitor Brenac)
95 - 97: Focus Publicis, Business Development Manager
97-98: Initiative Media, Account Manager
98 - 2000: Monopoly Media (outdoor company), Executive Director
2000 - 2001: Omega Press Investment, Executive Director, Advertising
2001 - Betacons, Executive Director,
iun 2001: Express, Evenimentul Zilei, Advertising Sales Director,
2005 - 2006: Ringier, Evenimentul Zilei, Advertising Sales Director
2006 - 2008: Ringier, Evenimentul Zilei & Capital, Advertising Sales Director (Economics and Reference Division)