(AdPlayers, Iulian Toma)
“Cand te uiti la piata romaneasca, vezi ca fiecare mare agentie are si o “digital company”. Eu cred ca locul unei astfel de companii digitale este in agentie, iar agentia trebuie sa fie ca atare, una digitala. Pentru ca modalitatea de a-ti promova clientii nu poate sa fie intr-un fel traditionala si intr-un fel digitala. Acest lucru este, dupa parerea mea, cea mai mare prostie pe care industria (de comunicare n.r.) de la noi o face astazi”, a afirmat Cristian Burci, fondatorul agentiei Graffiti BBDO, la aniversarea de 20 de ani a companiei de publicitate.
“Un client sau brandurile unui client nu pot fi promovate decat combinand platformele si modalitatile de distributie (ale continutului media) actuale”, a subliniat Burci, in trecut fondator de continut media TV (Prima TV), dar si antreprenor de retele de media radio (Uniplus Radio, devenita Star Fm, iar mai apoi Magic FM, sau Radio Contact - devenita Kiss FM).
Despre integrarea digitalului in comunicare, dar si cum vede evoluand continutul media fondatorul uneia dintre primele agentii de publicitate din Romania de dupa decembrie 89, in cuvantul sustinut la aniversarea Graffiti BBDO de la LOFT Lounge desfasurata joi, 13 octombrie, si pe care il puteti urmari integral in AdPlayers, luni 17 octombrie.
Articolul integral:
Cristian Burci: “Media nu mai poate fi separata de agentiile de publicitate"
Mai mult in BBDO Romania