Crestere cu peste 50% pentru business-ul digital Zitec, in prima jumatate a anului 2020
Vineri, 25 Septembrie 2020


Credit: Zitec

Potrivit informatiilor remise AdPlayers, cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat intr-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT in conjunctura pandemiei.

AdPlayers. Info

Zitec, lider pe piata de IT & digital marketing din Romania, raporteaza pentru primele 6 luni ale anului 2020 cresteri ale veniturilor de peste 50% fata de aceeasi perioada a anului 2019, anunta compania.

Potrivit informarii remise AdPlayers, cu echipa in intregime in modul de lucru de la distanta, Zitec a continuat intr-un ritm accelerat dezvoltarea proiectelor de transformare digitala impreuna cu clienti din industrii variate, pe fondul nevoilor de modernizare a infrastructurii de business si a proceselor IT in conjunctura pandemiei.

In prima jumatate a anului 2020, mai informeaza compania, Zitec si-a sustinut clientii si partenerii in transformarea digitala, ajutandu-i sa-si imbunatateasca eficienta in fata fluxului crescut de activitate, sau sa depaseasca efectele negative ale pandemiei asupra afacerilor. Potrivit reprezentantilor sai, compania a inregistrat cresteri mari in special pentru segmentele de solutii software personalizate si solutii cloud prin proiectele dezvoltate cu clienti existenti precum Arctic, Decathlon, Sameday, STMicroelectronics, Credit Europe Bank, Flanco, Chimpex, sau clienti nou intrati in portofoliul companiei in primul semestru: Startarium si RGT Cycling.

,,Activitatea accelerata a ultimelor luni a avut ca rezultat o crestere de peste 1,5 milioane EUR a veniturilor companiei fata de aceeasi perioada a anului trecut, si a fost posibila si datorita maturitatii parteneriatelor cu Google Cloud, Microsoft si Magento Commerce (Adobe), Zitec reusind sa ofere clientilor sai servicii cloud si e-commerce de top si acces la cele mai noi solutii.” adauga responsabilii de comunicare.

Tot in aceasta perioada, Zitec a inceput colaborarea cu clienti importanti din industrii precum retail, industria vinului, auto, industria serviciilor bancare sau domeniul medical, atat din Romania, cat si din alte tari. Compania a avut o crestere semnificativa a numarului de clienti recunoscuti pe plan international din industria de retail: Vivre, Sephora, Innoship, Teilor si Adore Me.

Zitec a fost recunoscuta oficial de catre Google Cloud drept unul dintre primii 9 parteneri de integrare Recommendations AI la nivel global care pot implementa solutia Google de inteligenta artificiala dedicata companiilor din industria de retail. De asemenea, companiaa devenit in prima parte a anului 2020 Google Cloud Premier Partner, in urma proiectelor dezvoltate pe piata locala, in cadrul carora implementeaza cu succes solutii Google Cloud pentru cresterea rezultatelor in business.

Primele luni ale anului 2020 au marcat pentru Zitec si demararea campaniei Caravana Regista, o unitate mobila care a pornit in calatorie prin Romania pentru accelerarea digitalizarii in institutiile publice. Caravana a strabatut deja 200 de localitati din 10 judete si a prezentat beneficiile Regista, aplicatia completa de registratura si management al documentelor, direct la sediile primariilor. Regista automatizeaza activitatea din institutiile publice si faciliteaza comunicarea online dintre cetateni si autoritati. Prin portalul public e-Guvernare este acoperita o paleta larga de nevoi, de la consultarea documentelor publice, trimiterea de cereri online, pana la realizarea de programari online si depunerea de sesizari, fiind un instrument extrem de util pentru administratia publica in perioada pandemiei pentru peste 500 de primarii si peste 10.000 de functionari publici care folosesc zilnic aplicatia.

“In contextul unei situatii dificile care a impus accelerarea digitalizarii, ne-am sustinut clientii si partenerii, inclusiv din administratia publica locala, in acest proces de transformare prin servicii si solutii personalizate si cu aplicabilitate imediata. ”, a declarat Alexandru Lapusan, CEO si co-fondator Zitec.

,,Printre proiecte de referinta dezvoltate de echipa noastra in prima parte a anului se numara dezvoltarea unei aplicatii de fidelizare a clientilor pentru retailerul Decathlon, lansarea aplicatiei mobile Avantaj2Go a Credit Europe Bank, dezvoltarea unui modul destinat platformei Magento 2 pentru Innoship precum si derularea campaniilor de digital marketing pentru toate cele trei branduri ale grupului Arctic in Romania: Arctic, Beko si Grundig. Pentru cea de-a doua parte a anului, estimam continuarea acestei tendinte de crestere, sustinuta de proiectele pe care le avem in derulare. Ne dorim ca in 2020 sa atingem o cifra de afaceri de 10 milioane de EUR”, a adaugat fondatorul companiei.

In acelasi timp, Zitec s-a concentrat pe cresterea echipei si atragerea de oameni talentati, astfel incat pana in prezent a inregistrat o crestere de aproximativ 18% a numarului de colegi raportat la finalul anului trecut, ajungand la peste 180 de specialisti in Bucuresti, Brasov si alte orase din Romania

Prin mutarea cu usurinta a proceselor de recrutare si onboarding online, Zitec a reusit sa atraga in echipa de la inceputul pandemiei un numar de peste 30 de colegi noi pe roluri de specialisti in dezvoltare software, testare, web design, management de proiect, customer support, marketing digital, vanzari si dezvoltare organizationala.

Pana la sfarsitul anului, Zitec urmareste extinderea echipei cu specialisti pentru roluri precum PHP Software Engineer, Lead Software Engineer, Lead Frontend Engineer, Lead QA Engineer, Security Software Developer, DevOps Engineer, Magento Developer, Digital Marketing Specialist in Bucuresti, Brasov dar si in alte orase, oferind posibilitatea de a lucra de la distanta.

Folosind produsul propriu, Mirro.io, echipa Zitec este sustinuta in perioada distantarii sociale, avand toate conditiile pentru a lucra in mod eficient de acasa: membrii echipei au putut ramane conectati cu usurinta unii cu ceilalti, aliniati la obiectivele companiei, cu vizibilitate pe rezultatele colegilor, oferind si primind feedback in timp real.

Bazandu-se pe identificarea unor noi nevoi atat in randul propriei echipe, cat si in cele ale companiilor care au adoptat Mirro, si in acest an echipa Zitec a continuat dezvoltarea aplicatiei. Astfel, solutia a fost completata cu mai multe rapoarte si grafice care ofera informatii utile despre distributia echipei pe diverse criterii, distributia concediilor si a salariilor, ceea ce ajuta companiile sa aiba o privire de ansamblu si sa analizeze in mod obiectiv datele legate de administrarea de personal. De asemenea, investitia a continuat in zona de onboarding a noilor clienti, durata de la achizitie pana la utilizare fiind redusa la doar cateva ore, fata de o durata de saptamani sau chiar luni intregi cum este cazul unor aplicatii similare. 

De la inceputul anului, numarul de utilizatori Mirro.io a inregistrat o crestere de 300%, aplicatia fiind utilizata in prezent de companii romanesti si straine precum: FreeNow, 7card, NETOPIA Payments, AdoreMe.com, Moore Stephens, CCL Industries, RefundIt, JustClick Media, sau VodWorks. Mai mult, in primul semestru, aplicatia Mirro a intrat pe noi piete precum: Ecuador, Paraguay, Brazilia, Portugalia, Franta, Germania, Slovacia, Estonia, Israel sau Noua Zeelanda.

Mai mult in Business, Digital, Interactive


PUBLICITATE: