“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.” a spus Gaetan Pacton, Director General, PROFI.
AdPlayers. info
PROFI a organizat o ampla intalnire cu furnizorii sai, a doua dupa cea din septembrie 2022, prezentandu-si evolutia de pana acum si strategia de dezvoltare viitoare.
“Ne-am invitat furnizorii ca sa discutam despre nevoia de sincronizare a actiunilor noastre pentru ca impreuna sa crestem in continuare,” a spus Gaetan Pacton, Director General, PROFI.
“In ultimii zece ani, cifra noastra de afaceri a crescut cu peste 800%, odata cu ea crescand si volumul afacerilor furnizorilor nostri. Coordonarea cooperarii dintre noi merita discutata deoarece este benefica deopotriva pentru furnizori, pentru magazine si pentru consumatori.”
Peste 94% din sortimentul PROFI este achizitionat din tara si mai mult de 96% dintre partenerii de afaceri ai retelei sunt din Romania: producatori si furnizori de alimente, firme de constructii si transport, furnizori de servicii, etc.
Din 2020, peste 500 de magazine intr-un nou format
Incepand din 2020, PROFI a dezvoltat un nou concept de magazin care se bucura de un asemenea succes incat in momentul de fata cele peste 500 de magazine care functioneaza in noul format, adica aproape 30% din din retea, atrag deja, potrivit companiei, mai bine de 40% din totalul clientilor.
Toate viitoarele magazine PROFI si cele care urmeaza sa fie remodelate se vor prezenta in noul format. Aceasta directie, impreuna cu rezultatele aplicatiei Profi, extinderea digitalizarii retelei si incredintarea unui numar tot mai mare de magazine catre administratori parteneri care le trateaza ca pe propria lor afacere contribuie la cresterea vanzarilor Profi si respectiv a cifrelor de afaceri ale furnizorilor retelei.
“Le propun furnizorilor nostri un plan in patru puncte prin care impreuna sa ne acceleram cresterea valorificand investitiile facute si succesul actual, evoluand in managemenetul categoriilor, adaptandu-ne mai bine oferta la formatele magazinelor, oferind valoare si diferentiere inegalabile precum si facand posibil un grad mai mare de colaborare intre echipele noastre,” a declarat Eric Tavoukdjian, director comercial Profi.
Cu sediul la Timisoara, PROFI este o companie romaneasca ce functioneaza exclusiv in aceasta tara. In prezent numara peste 1650 de magazine integrate si Partener, in mai bine de 830 de localitati, clasandu-se printre primii trei mari retaileri de la noi ca cifra de afaceri si drept cel mai mare angajator privat, cu peste 28.000 de angajati. PROFI este un puternic motor al economiei romanesti.
Mai mult in Business, Retail,