Potrivit datelor companiei, in aceasta perioada aglomerata, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, mentinand un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.
AdPlayers. info
Cargus, una dintre cele mai mari companii de curierat din Romania, a inregistrat o crestere semnificativa a volumului de livrari in primele luni din 2025, pe fondul unei cereri puternice generate atat de sezonul de reduceri, cat si de evenimente precum Valentine’s Day si Dragobete, anunta compania.
Livrarile din categoriile fashion, produse de infrumusetare, accesorii IT, ciocolata si articole handmade au crescut cu 30% fata de o perioada obisnuita, potrivit datelor companiei. In aceasta perioada aglomerata, peste 2.200 de curieri Cargus au parcurs aproximativ 7 milioane de kilometri, mentinand un timp mediu de livrare de maximum 24 de ore pentru peste 90% dintre coletele livrate.
In paralel, livrarile in reteaua Cargus SHIP & GO, care ofera optiuni flexibile de ridicare a coletelor in peste 2.000 de locatii, au inregistrat o crestere de 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut, consolidand pozitia Cargus ca partener de incredere in e-commerce.
Inceputul anului este una dintre cele mai intense perioade pentru cumparaturile online. De la sezonul reducerilor de toamna-iarna, la Valentine’s Day si Dragobete in februarie, urmate de 1 si 8 martie, romanii sunt in continua cautare a cadourilor perfecte.
„Primele trei luni ale anului sunt printre cele mai aglomerate pentru livrari, atat pe segmentul door-to-door (livrare la usa), cat si prin reteaua Cargus Ship & GO, cu varfuri generate de evenimentele-cheie ale sezonului. Deoarece se pune un accent tot mai mare pe livrarile rapide si eficiente, optimizarea fluxurilor operationale si a proceselor logistice este o prioritate continua pentru noi. Doar astfel putem mentine un nivel de incredere ridicat pentru partenerii nostri, precum si sa sustinem ritmul accelerat al cererii, asigurand o experienta de livrare optima", spune Serban Stoica, Chief Sales Officer, Cargus.
De la inceputul anului, peste 90% dintre pachetele livrate prin Cargus au ajuns la destinatie in maximum 24 de ore, mentinand un timp mediu de livrare rapid si eficient. Totodata, livrarile in reteaua Cargus SHIP & GO, care ofera clientilor optiuni flexibile si accesibile de ridicare din peste 2.000 de locatii din intreaga tara, au inregistrat o crestere de 25% fata de aceeasi perioada a anului trecut, confirmand preferinta tot mai mare pentru solutii de livrare eficiente.
Printre categoriile de produse cu cea mai mare cerere de livrare se numara fashion si accesorii, cu o crestere semnificativa in vanzarile de imbracaminte, bijuterii si genti, urmate de produse de infrumusetare, precum parfumuri, cosmetice si articole pentru ingrijirea pielii.
Tehnologia si gadgeturile raman printre cele mai populare alegeri, cu o cerere ridicata pentru smartwatch-uri, casti si accesorii pentru telefoane, in timp ce ciocolata si cadourile gourmet completeaza lista preferintelor consumatorilor. Totodata, articolele handmade si personalizate, precum tricouri, bijuterii sau decoratiuni pentru casa, au atras un interes tot mai mare, evidentiind preferinta pentru cadouri cu o nota personala.
In ceea ce priveste orasele in care s-au inregistrat cele mai multe livrari de cadouri la inceputul acestui an, topul este condus de Bucuresti, cu 20% din totalul livrarilor, urmat de Cluj-Napoca, Timisoara, Constanta, Brasov, Iasi, Pitesti si Craiova, arata datele Cargus.
Aplicatia mobila si web Cargus a depasit 1,6 milioane de utilizatori la inceputul acestui an, marcand o crestere de peste 30% fata de aceeasi perioada din 2024.
Cargus. 30 de ani de experienta si peste 2.600 de angajati si colaboratori
Cu peste 30 de ani de experienta, Cargus este prima companie de curierat de pe piata romaneasca. In prezent, compania are peste 2.600 de angajati si colaboratori, oferind o gama larga de servicii de curierat: livrare la domiciliu si servicii out-of-home, prin intermediul retelei nationale SHIP & GO, care permite clientilor sa ridice sau sa trimita colete, din peste 2.000 de puncte in toata tara, puncte partenere sau lockere.
Cargus detine 5 centre nationale de sortare, 2 depozite gateway si 36 de depozite in toata tara. In plus, Cargus opereaza un hub transfrontalier in Polonia, pentru servicii de curierat international.
In 2021, Cargus a achizitionat QeOPS, unul dintre cei mai importanti furnizori de servicii de e-fulfillment si solutii logistice personalizate din Romania, completand serviciile oferite clientilor. De la inceputul anului 2019, Cargus face parte din Mid Europa Partners Investment Fund, unul dintre cei mai activi investitori din Romania.
Mai mult in Business, Retail,