Creative Strategist-ul Facebook se destainuie pe platforma The Blank Sheet Project
Miercuri, 23 Ianuarie 2013

 ( adplayers, info ) Ji Lee – Facebook Creative Strategiest si fostul Director de Creatie al Google impartaseste publicului valorile sale, cele mai importante proiecte ale lui, evolutia profesionala si pasiunea sa pentru hartie - o descoperire surprinzatoare pentru un exponent al lumii online, dezvaluita pe platforma creativa The Blank Sheet Project lansata de hartiile Arjowiggins. 

"Am realizat cu adevarat ca eu, ca simpla persoana, pot crea un proiect care poate (...) atinge cu adevarat inimile oamenilor din intreaga lume", dezvaluie Ji Lee despre gandirea din spatele proiectului sau (thebubbleproject.com), o initiativa de marketing de gherila care vorbeste despre autocolantele cu bule lipite pe reclamele corporative care au declansat o dezbatere vibranta la nivel mondial.

Prin intermediul videoclipurilor postate in cadrul platformei The Blank Sheet Project, publicul poate explora procese de creatie ale unor cunoscuti creativi ce vorbesc despre propriul raspuns la intrebarea universala “Care este amprenta pe care o lasi? “, impartasind propriile puncte de vedere asupra importantei rolului hartiei, asupra viitorul industriei de creatie si asupra responsabilitatii creativilor de a fi mai inovatori si sustenabili.

Platforma onliee invita creativi din toate domeniile artei si designului sa populeze cu viziunea personala asupra „Designului si creativitatii in anul 2023” conceptul „Capsula timpului”. Ingropata pentru a fi descoperit peste 10 ani, "Capsula timpului" este un recipient (fizic sau virtual) destinat conservarii unor obiecte sau informatii reprezentative unei perioade. Singura conditie impusa este ca fiecare contributie sa aiba ca punct de plecare o foaie alba de hartie, indiferent ca se finalizeaza intr-un obiect, imagine, film sau orice alta manifestare creativa.

Participantii isi pot depune creatiile online pana la sfarsitul lunii iunie 2013. Galeria va fi publica pana in decembrie 2013 astfel incat participantii si vizitatorii de pe site pot impartasi online continutul prin intermediul Facebook, Twitter si Weibo. La sfarsitul anului 2013 site-ul va fi inchis si conservat de Arjowiggins Creative Papers pentru a fi redescoperit in anul 2023.

Mai mult in Creatie


PUBLICITATE: