„Elan Schwartzenberg nu are nici un motiv sa intervina in deciziile lui Sebastian Ghita pe care a declarat deja ca le recunoaste si sustine”, a declarat astazi pentru adPlayers Mihai Craiu (foto), presedintele Media Consulta International (MCI), legat de cum ar putea interveni noul patron al Realitatii in decizia de reprezentare a postului de televiziune pe piata de media incepand din 9 mai.
„Dealtfel, Elan (Schwartzenberg n.r.) a avut astazi o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest contract este sustinut de toata lumea. Cum comunica intern sefii Realitatii nu este problema si nici responsabilitatea MCI”, a mai spus Craiu, legat de validarea contractului de reprezentare Realitatea TV cu MCI, si faptul ca actualii vanzatori ai postului nu au fost informati pana ieri de reprezentarea televiziunii de catre noua regie.
Din spusele lui Mihai Craiu, Realitatea Media Together, fosta companie care vinde publicitate Realitatea Tv pana la 9 mai, nu ramane chiar cu mana goala dupa pierderea din portofoliu a postului Realitatea, ci va vinde celelalte statii surori: Romantica, Money Channel, etc.
Mai mult despre cine si ce televiziune va vinde pe piata de media incepand de luni, 9 mai, dar si despre Realitatea Media Barter Deals - companie in care Mihai Craiu este partener cu SOV si a avut profit de 130.000 euro, si bartere de 2,5 Milioane de euro pentru Realitatea, in raspunsurile lui Craiu la intrebarile AdPlayers de mai jos ( raspunsurile au fost primite miercuri, 4 mai, 19:00):
AdPlayers: Care au fost motivele domnului Sebastian Ghita de a schimba vanzarile de la Realitatea Media Together prin MCI: performantele sau tinte neatinse ale vechiului reprezentant, volume mai mari / costuri mai mici propuse de MCI - noul reprezentant, altele?
Mihai Craiu: Motivele au fost explicate de Domnul Sebastian Ghita: fluidizarea circuitelor financiare, speranta unor volume superioare, backgroundul echipei si al lui MCI, pozitionarea si experienta agentiei si a oamenilor de vanzari din MCI.
AdPlayers: Cand si cum a fost aleasa MCI, si cand s-a adus la cunostinta din actuala echipa de vanzari (Realitatea Media Together, RMT) si agentiilor de pe piata de media ca publicitatea Realitatea va fi administrata prin MCI, incepand din 9 mai?
Mihai Craiu: Ieri printr-un comunicat a fost informata toata piata electronica, de print, agentii de presa si publicul larg. Astazi au fost informate toate agentiile de publicitate si s-a comunicat intern in RTM si s-au stabilit procedurile de lucru. Maine se reuneste prima sedinta de business a noii echipe de vanzari dedicata contului realitatea la MCI. De luni - business, as usual.
AdPlayers: Daca noul investitor in Realitatea Tv, Elan Schwartzenberg, cunoaste sau in ce masura poate schimba decizia actualului manager Realitatea de a lucra cu MCI?
Mihai Craiu: Elan Schwartzenberg nu are nici un motiv sa intervina in deciziile lui Sebastian Ghita pe care a declarat deja ca le recunoaste si sustine. Dealtfel astazi Elan a avut o intalnire cu Sebastian Ghita si cu Sorin Enache si a fost validat acest contract. Dupa stiinta mea acest contract este sustinut de toata lumea. Cum comunica intern sefii Realitatii nu este problema si nici responsabilitatea MCI.
Echipa de vanzari care se ocupa de contul Realitatea e compusa din:
Alina Florescu- Director General, MCI
Nicoleta Costache CFO/Credit Controller
Monica Icleanu/Tania Gavriloff- Traffic Director /Traffic Manager, MCI
Diana Mardarovici, Dana Fronie, Alexandru Zamfirescu - Sales Managers, MCI
Livia Moisii- Proiecte Speciale, MCI
impreuna cu Mihai Craiu, Sorin Enache, Sebi Ghita, Alexandru Iacobescu (MCI si Realitatea )
AdPlayers: Ce se intampla cu angajamentele de volum / discounturi pe piata de de media pentru anul 2011 pana astazi discutate cu echipa Realitatea Media Together, in masura in care fostii reprezentanti de vanzari nu si-au introdus noii colegi pe piata?
Mihai Craiu: Toate angajamentele scrise luate de fostii reprezentanti se respecte si incercam marirea volumelor cautand solutii si propunand pachete noi, impachetari speciale,sponsorizari,pozitionari cu creativitate si inteligenta. Dorim sa atragem volume suplimentare prin experienta si relationarea de care suntem capabili respectand insa ceea ce s-a promis pana acum.
Din cate inteleg, Realitatea Media Together se ocupa in continuare de Romantica, Money Channel etc deci au joburi pastrate, si nimeni nu pierde nimic.
AdPlayers: Ce business a avut la sfarsitul anului 2010 compania de bartere (Realitatea Media Barter Deals, RMBD) in parteneriat cu Sorin Ovidiu Vintu, daca mai functioneaza parteneriatul in prezent, si in ce conditii?
Mihai Craiu: Compania de bartere-RMBD a atras anul trecut 2,5 mil euro in marfuri catre Realitatea, a inregistrat un profit de 130,000 euro ( conform datelor depuse la Ministerul de Finante), fiind singura companie profitabila a lui SOV ( in proportie de 50%) si o inovatie pe piata media din Romania. SOV a sprijinit aceasta companie in mod corect si a lucrat impreuna cu mine in beneficiul Realitatii.
Mai mult in Realitatea TV