( AdPlayers.ro ) Campania co-branded Connex-Vodafone este semnata de McCann Erickson, “colaborarea pe proiectul de rebranding Vodafone a venit de la sine, fara a fi organizat un pitch” au declarat pentru AdPlayers oficialii McCann Erickson. Agentia de publicitate a inceput sa lucreze pentru Connex ca agentie full service in urma unei licitatii castigate la sfarsitul anului trecut, McCann Erickson dezvoltand deja in acesta an pentru Mobifon proiecte pentru lansari de produse Connex (3G, Play) sau campanii promotionale (“Egal”, “Jumatatile”).
Obiectivele prime etape a campaniei sunt reiterarea valorilor Connex si introducerea valorilor lui Vodafone pe piata din Romania. “Brieful clientului a fost simplu: cum putem face trecerea de la Connex la Vodafone, obtinand notorietate si favorabilitate pentru Vodafone si fara a aliena clientii Connex?” au declarat pentru AdPlayers oficialii McCann Erickson. In urma discutiilor de strategie si cu inputul experientelor anterioare, Vodafone si McCann Erickson au decis un rebranding in doi pasi: co-branded Connex si Vodafone si full brading Vodafone, prima etapa fiind in derulare” .
Connex-Vodafone
Evenimetul Zilei
“Targetul a fost in primul rand sustinatorul Connex, cu el am vrut sa vorbim in mod special, caci el are mai multe intrebari vis a vis de evolutia brandului simpatizat” afirma reprezentantii McCann Erickson.
“Strategia de brand a fost preluata si dezvoltata mai departe in strategie de comunicare, aprofundarea valorilor si a pozitionarilor celor doua branduri a fost solutia pentru mesajul campaniei” sutin ei. De aici a rezultat “ “Impreuna suntem mai puternici”, simplu si clar, valabil si pentru relatia dintre cele doua branduri si pentru relatia dintre consumatorul roman si “cea mai mare comunitate mobila din lume” mai dauga creativii.
“Conceptul creativ a dramatizat mesajul „Impreuna” pornind de la miscarea sociala de exprimare spontana, flash mob-ul” spune agentia.
Connex-Vodafone / Gandul
McCann Erickson a adus la filmari cea mai mare figuratie de persoane intr-un spot romanesc, spune agentia: 1500 de figuranti. Executia TV a fost filmata timp de 3 zile, in Bucuresti, intr-una din ele „blocandu-se” Piata Natiunilor Unite.
Cu un numar impresionant de figuranti similar celui de la realizarea filmarilor, imaginile din print ad-uri sunt rezultatul unei sedinte foto realizate tot in Bucuresti, la finalul lunii septembrie.
Campania este derulata de Universal McCann, agentia de media din cadrul McCann WorldGroup Romania si are in componenta TV si presa, acoperirea fiind nationala.
Regizat de Jeff Thomas, regizor care a filmat spoturi pentru Audi sau McDonalds, videoclipuri pentru Travis sau Ash, filmul Connex-Vodafone a fost post procesat in Bucuresti si Londra (la Movie Pictures), iar sound design-ul la Blue Production.
Connex-Vodafone / Capital
Cel de-al doilea spot, pentru prima oferta Vodafone “Family” a fost regizat de Radu Munteanu.
(Iulian Toma, info@adplayers.ro )
INFO AdFile
Titlu: Impreuna
Agentie: McCann Erickson
Oras: Bucuresti
Advertiser: MobiFon
Brand: Connex-Vodafone
Produs/categorie: mobile telecommunications
Advertising Manager: Romina Tazlaoanu
Senior Communication Director: Stephanie Jackson
Program Manager: Alfred Borcan
Nume Campanie: Impreuna
Data primei difuzari/aparitii: 28 oct. 2005
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tipuri media: TV, presa
Durata (TV): 60sec
Account Manager: Cristina Jura
Account Director: Ana Popescu
Strategic Planner: Alina Tudose
Creative Director: Adrian Botan
Art director: Andrei Tripsa
Copywriter: Constantin Milu
Producator AV: Gimina Maxim
Photographer producer: Lavinia Lumezanu
Casa Productie: Base Production
Photographer: Cosmin Bumbut
Regizor: Jeff Thomas
Casa productie A/V: Multimedia
Companie editare Imagine: Multimedia
Post Productie A/V: Multimedia
Voce: Marius Savescu
Muzica: Preluare dupa “Requiem for a dream”
Efecte Speciale: sound design si telecine la Blue Production- Londra
Strategie Media / Account Planner: Emil Maican; Roxana Marcu
Agentie Media: Universal McCann
Connex - Vodafone / " Family"
Copywriter: Craita Coman;
Art Director: Emil Comsea;
Strategic Planner Grup Connex: Alina Tudose
Account Manager: Cristina Jura;
A/V: Gimina Maxim;
Regizor: Radu Munteanu.
Echipa Media: Emil Maican; Roxana Marcu, Silvia Tanase, Dragos Zileriu;
Agentie de Media: Universal McCann