„Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de creativitate, inovatie si depasirea limitelor.”, a spus Imola Zoltan, Managing Director McCann PR.
AdPlayers. Info
Agentia de comunicare integrata McCannPR a preluat comunicarea pentru Skechers, producatorul international de incaltaminte, anunta partenerii de comunicare.
Colaborarea vizeaza consolidarea brandului pe piata din Romania prin organizarea de evenimente pentru lansari de produse, campanii creative si media relations, cu scopul de a sustine strategia de business a companiei. Skechers se alatura astfel portofoliului de clienti din cadrul Diviziei Consumer Lifestyle McCann PR, infiintata in anul 2021, cu o echipa dedicata pentru a sustine comunicarea brandurilor din sfera FMCG, Retail, Beauty sau QSR.
„Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de creativitate, inovatie si depasirea limitelor.”, a spus Imola Zoltan, Managing Director McCann PR. ,,Suntem pregatiti sa sustinem aceasta viziune bold care defineste Skechers prin proiecte si evenimente la fel de curajoase, care sa promoveze realizarile brandului.”
Primul eveniment organizat de Skechers in colaborare cu McCann PR a avut loc in luna aprilie, pentru lansarea noului model Skechers Slip-ins, cu tehnologia inovatoare Hands Free Slip-in, pentru copii. Lansarea a fost transformata intr-un eveniment distractiv, copiii bucurandu-se de o serie de activari de brand gandite special pentru ei, inclusiv jocuri care i-au provocat sa se joace si, in acelasi timp, sa testeze hands-free, noul model de incaltaminte Skechers. Petrecerea a continuat la masa de arts, crafts si face painting, unde copiii si-au folosit creativitatea alaturi de parinti, intr-o atmosfera relaxanta. Dincolo de momentele de fun, conceptul evenimentului a pus in valoare caracteristicile noilor pantofi sport, care le permit copiilor sa se incalte singuri, intr-un mod mult mai simplu si mai rapid.
„Suntem incantati sa anuntam colaborarea cu McCann PR, o agentie de relatii publice cu experienta si viziune, si un partener de incredere. Aceasta colaborare marcheaza o noua etapa pentru noi, pentru ca ne-am unit fortele pentru a contura un viitor definit de creativitate, autenticitate si pasiunea noastra comuna pentru excelenta. Skechers creaaza conexiuni intre consumatori si colectii remarcabile, menite sa inspire, prin intermediul produselor sale exceptionale. Iar McCann PR impartaseste viziunea noastra. Este un partener care ne va amplifica vocea si ne va ajuta sa continuam sa construim conexiuni semnificative si sa cream experiente memorabile pentru consumatori.” a declarat Júlia Pelyhe, Marketing Specialist Skechers Central Eastern Europe.
Noi lansari sunt anuntate pentru anul 2023, urmatorul eveniment fiind dedicat unui model Skechers Slip Ins pentru adulti – femei si barbati. Lansat pe data de 6 iunie, noul model a adus utilizatorilor toate beneficiile tehnologiei inovatoare Hands free si un grad sporit de confort.
Skechers CEE LTD cu sediul in Budapesta, companie subsidiara a Skechers U.S.A, Inc., este cel mai nou client care completeaza portofoliul Consumer Lifestyle din cadrul McCann PR, alaturandu-se unei serii de branduri internationale – lideri in industriile in care activeaza – carora divizia le ofera servicii integrate de comunicare.
„Parteneriatul cu Skechers face parte din provocarile noastre preferate: sa comunicam cu entuziasm povestea unor branduri care ne impartasesc pasiunea pentru inovatie, tehnologie si know-how pus in sprijinul consumatorilor. Suntem increzatori ca va fi the right fit, atat pentru pentru Skechers, cat si pentru echipa noastra – si de-abia asteptam sa cream noi concepte si sa organizam lansari inedite pentru brand. Skechers sunt hands free, iar noi vom fi hands on!” a adaugat Teodor Hedesiu, Head of Consumer Lifestyle Division.
Cine este Skechers U.S.A Inc
Skechers U.S.A., Inc. (NYSE:SKX), The Comfort Technology Company™ este o companie cu sediul in California, care dezvolta si comercializeaza o gama variata de incaltaminte, imbracaminte si accesorii pentru barbati, femei si copii. Colectiile companiei sunt disponibile in peste 180 de tari si regiuni, in magazine universale si de profil, magazine online si peste 4.500 de magazine cu vanzare cu amanuntul, detinute de companii si terti. Compania isi gestioneaza afacerile internationale printr-o retea de filiale detinute integral, asociere in participatie si distribuitori. Pentru mai multe informatii, vizitati about.skechers.com sau conturile companiei de Facebook, Instagram, Twitter si TikTok.
McCann PR
De un deceniu unul dintre liderii pietei, McCann PR este una din principalele agentii de comunicare integrata din Romania si regiune, afiliata la reteaua globala Weber Shandwick. Infiintata in 2004, McCann PR are un portofoliu comprehensiv de activitate in comunicare Health, Tech, FMCG, Sport & Lifestyle si reputatie si consultanta corporativa pentru un portofoliu extins de clienti. De-a lungul anilor, McCann PR a fost distinsa cu o serie de recunoasteri interne si internationale si se bucura de o retea extinsa de parteneriate de comunicare si colaborare.
Mai mult in Licitatii, Business