Raluca Zamfir, manager si fondatorul agentiei de relatii publice si comunicare RAN Events
adplayers. Iulian Toma
A inceput in 1998 in comunicarea bancara, unde a lucrat timp de mai bine de 12 ani pentru BRD. Pe atunci, absolventa de management Raluca Zamfir (foto) se visa mandra purtatoare de taior si geanta diplomat cu stampile, poate chiar o sefa de department sau mai tarziu de unitate bancara.
Specialistul in resurse umane care i-a indrumat elanul din acea vreme i-a spus ca este o persoana cu calitati mult mai potrivite pentru comunicarea bancara si i-a urmat sfatul de a lucra in directia de profil a bancii.
De atunci, Raluca Zamfir a inteles sa comunice pentru afacerile oamenilor sau pentru oamenii care vor ceva de la banci - de la credite si depozite, pana la carduri de credit si credite de consum. Ulterior si-a deschis impreuna cu doua prietene si o agentie de comunicare si relatii publice.
Specialista in relatii publice si comunicare de 15 ani, Raluca Zamfir este astazi managerul agentiei Ran Events, dar cand vorbeste despre bani, parca lucreaza si astazi in banca. Imposibil sa nu iti vorbeasca in sute de mii de euro sau zeci de mii de unitati vandute sau volume de vanzari.
“Numai filmele mari fac peste 100.000-200.000 de euro in primul weekend in Romania. Un film mare se apropie de 1 milion de euro in Romania, din vanzarea a peste 200.000 de bilete din care doar in primul weekend peste 50.000, respective peste 200.000 de euro.” spune Raluca Zamfir, managerul si fondatorul agentiei de relatii publice si comunicare Ran Events.
Astazi, de la comunicarea afacerilor pentru timp liber ( Forum Film), la responsabilitate sociala (Recolamp), pana la marci premium de imbracaminte (Stefanel), inclataminte premium (Il Passo), bijuterii (PANDORA) ori retail de cafea (Starbucks), Raluca Zamfir face acelasi lucru ca si in urma cu 15 ani: comunica pentru afacerile oamenilor sau pentru ce vor oamenii in viata de zi cu zi.
In prezent cu 8 angajati si colaboratori in echipa, agentia de relatii publice si comunicare RAN Events numara astazi mai bine de 15 clienti. O agentie nu cu foarte multi clienti, dar cu foarte multe proiecte de comunicare pentru care clientii au reangajat compania de relatii publice de la un an la altul.
Cu o cifra de afaceri care se apropie de 400.000 de euro la sfarsitul anului 2014, Ran Events este o agentie care deschide laptopul sau telefonul chiar si in ajunul sarbatorilor daca este nevoie. Si a fost nevoie, din dorinta de a face sarbatorile frumoase celor care s-au dus la un film bun de Craciun, ori s-au imbracat potrivit pentru noaptea dintre ani.
Mai mult in PR, AdPlayersREPORT, AdPlayersREPORT 2015