Cognition lanseaza „Clubul de Loialitate”, instrument de marketing dedicat clientilor business si start-up-urilor din orice industrie. Buget, de la 6.000 de euro
Marti, 15 August 2023

Claudia Archip, Managing Partner Cognition ,,Cu un nivel ridicat de flexibilitate si customizare, acest instrument dedicat ofera eficienta si tactici construite pe specificul si nevoile oricarei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabila si integrata a tuturor palierelor de dezvoltare comerciala, contribuind la indeplinirea obiectivelor clientilor nostri”

AdPlayers. info

Agentia de digital Cognition, parte a grupului Godmother, lanseaza tool-ul de marketing „Club de Loialitate”- un instrument flexibil, menit sa imbunatateasca si sa creasca considerabil afacerile clientilor sai, indiferent de industria in care activeaza.

Produsul marca Cognition vine in intampinarea nevoilor marketerilor ce se confrunta cu dilema inversarii dinamicii uzuale de investitii media (prevalenta mecanismelor de loializare asupra celor de achizitie), in contextul in care costul castigarii de consumatori noi este acum aproape triplu comparativ cu cel al retentiei celor existenti si dublu fata de cel al cresterii veniturilor prin activari de tip upsell sau cross-sell.

„Prin implementarea unui Club de Loialitate dezvoltam o strategie de marketing sustenabila, care consolideaza legatura intre brand si consumator pe termen lung, obtinand totodata rezultate remarcabile in timp scurt. Cu un nivel ridicat de flexibilitate si customizare, acest instrument dedicat ofera eficienta si tactici construite pe specificul si nevoile oricarei industrii sau business. Oferim astfel o abordare scalabila si integrata a tuturor palierelor de dezvoltare comerciala, contribuind la indeplinirea obiectivelor clientilor nostri” spune Claudia Archip, Managing Partner, Cognition.

Avantajele brand-urilor care opteaza pentru un Club de Loialitate


Potrivit autorilor instrumentului de marketing, loializarea marcheaza inceputul unui traseu pe care consumatorul il parcurge alaturi de brand, oferind multiple avantaje competitive:

1.           CONVINGE consumatorii sa considere achizitionarea unor categorii de articole cu pret mai ridicat, imbunatatit sau varianta premium;

2.           INCURAJEAZA clientii sa achizitioneze produse sau servicii complementare; 

3.           MOTIVEAZA efectuarea de achizitii mai consistente de articole specifice, sau incercarea produselor nou lansate;

4.           MENTINE clientii intr-un mediu personalizat si relaxat, generand interes si curiozitate pentru noi informatii din partea brandului;

5.           CONSTRUIESTE o legatura de lunga durata, oferindu-le consumatorilor atentie si confort, sporind astfel increderea si afilierea fata de brand, reducand totodata rata de abandon.

Cum se construieste relatia de loializare intre brand si consumator?

Relatia de loializare intre brand si consumator este un proces de durata, in care e necesar ca brandul sa inteleaga importanta si relevanta unei astfel de legaturi, capabile sa genereze venituri semnificative prin investitii reduse.

 In demersul nostru de a construi un Loyalty Club, am identificat mecanismele care sudeaza legatura de loialitate intre consumator si brand. Un brand, pentru a fi constant in mintea consumatorului, are nevoie sa comunice, sa creeze o retea de dialog si interactiune prin care sa formeze o comunitate solida de oameni care au aceeasi viziune si care impartasesc aceleasi valori. Dupa cum bine stim, brandurile cu o identitate bine definita, care au valori relevante si care au transmis mereu un mesaj unitar, comunicand 1 la 1 cu consumatorii lor, au reusit sa se mentina relevante in piata.

Loializarea consumatorilor intr-un mod inovator este un aspect care marcheaza diferentierea intr-un mediu competitiv, atragand dupa sine avantaje durabile in calatoria pe care consumatorul o parcurge alaturi de brandul sau. Consumatorul pune accent pe relatia cu brandul ca si in relatiile pe care le dezvolta in viata personala, relatii caracterizate prin autenticitate, comunicare directa si avantaje bilaterale.

,,Prin tacticile implementate, Clubul nostru de Loialitate centreaza si pozitioneaza intr-un mod unic consumatorul. Printr-un sistem personalizat, oferim instrumentele necesare construirii unei relatii bazate pe informare, incurajare, recompensare, consiliere si sentimentul reciproc ca brandul este alaturi de consumator, ca ii asculta nevoile si ii ofera o experienta valoroasa, adauga autorii platformei de marketing.


Unul din Cluburile de Loialitate dezvoltate si implementate deja cu succes de catre Cognition este Club MESTERRO. In proiectul desfasurat in colaborare cu FERRO am dezvoltat o platforma digitala dedicata super-instalatorilor. In cadrul platformei, am creat mecanisme strategice eficiente prin care acestia pot acumula puncte de loialitate, au parte de consultanta de specialitate, traininguri si atestate profesionale, dar si acces la promotii si oferte speciale, precum si posibilitatea de a achizitiona, in baza punctelor acumulate, o gama larga de produse comercializate prin platforma eMag.

De asemenea, membrii Clubului MESTERRO pot avea acces prioritar la promotii si activari dedicate, pot evalua produsele sau pot consulta feedback-ul altor specialisti. Ne-am propus ca prin implementarea Clubului MESTERRO sa sustinem activ si business-ul membrilor, oferindu-le acestora modalitati de autopromovare gratuita si accesul la o baza de date relevanta de clienti FERRO.

Nu in ultimul rand, clubul MESTERRO se adreseaza si clientilor directi, consumatorilor, care pot gasi prin intermediul platformei un specialist FERRO autorizat, beneficiind totodata de tombole si campanii promotionale periodice.

Costul unui Club de Loialitate. De la 6.000 de euro

La Cognition, costul de dezvoltare personalizata a unei astfel de platforme incepe de la 6.000 de Euro.

,,Am dezvoltat o oferta extrem de competitiva, in baza expertizei solide pe care o detinem si a multiplelor mecanici de automatizare ce permit livrarea produsului final intr-un timp scurt si cu un buget accesibil oricarui client.

Cognition ( www.cognitionagency.ro ) este agentia de digital a grupului Godmother (www.godmother.ro ) si singura agentie romaneasca parte a Neuromarketing Science & Business Association.

Mai mult in Digital, Business


PUBLICITATE: