Clienti noi de 2,76 Miliarde USD la MediaCom. Cel mai mare volum de new business media global 2018
Marti, 15 Ianuarie 2019

Credit: MediaCom / RECMA

adplayers. Iulian Toma

MediaCom, reteaua de media globala parte a grupului WPP, a castigat bugete de media noi de 2,76 Miliarde USD - cel mai mare volum de new business in media global pe 2018, potrivit evaluarilor companiei de cercetare de media RECMA, citata de de reteaua de media intr-un comunicat remis presei luni, 14 ianuarie.

In rezultatul bugetelor de media noi castigate, compania de cercercetare RECMA a luat in calcul mai mult de 1.000 de licitatii in media pentru conturi cu volume globale de minim 10 milioane USD.

Printre bugetele de media castigate in 2018 de catre reteaua internationala MediaCom se numara Mars, adidas, Bose si Hilton dar si altii. Reteaua de media a mai pastrat in urma unei licitatii si contul de media Shell, dar si bugetul de media Sky, in Regatul Unit. Acestea se adauga altor volume semnificative de media castigate in anul 2017, printre care se numara bugetele de media PSA Peugeot Citroën, Walgreens Boots Alliance, Richemont and Falabella.

„Echipele de new business si intreaga retea Mediacom au avut o uimitoare evolutie in ultimii doi ani” a afirmat Toby Jenner, MediaCom’s Worldwide COO, pe marginea evolutiei retelei de media, care a mai apreciat ca, pe langa inovatie, in spatele cifrelor sta un volum impresionant de munca asidua.

Mai mult in Business, Media, AdPlayersREPORT


PUBLICITATE: