Credit: Uponor Romania / PR
In cadrul unui eveniment de la sfarsitul lunii martie, Uponor Romania a vorbit despre certificarile de mediu pentru cladiri – BREEAM, digitalizarea si tehnologia BIM, solutii ce pot contribui pe viitor la eficientizare si reducerea costurilor
adplayers. info
Prezenta in 30 de tari si cu vanzari de 1,15 miliarde de euro pe an, Uponor a aniversat 100 de ani in Romania vorbind despre cum vor arata cladirile viitorului.
In cadrul unui eveniment organizat pe 28 martie 2018 la Palatul Parlamentului, Uponor Romania a vorbit despre certificarile de mediu pentru cladiri – BREEAM, digitalizarea si tehnologia BIM, solutii ce pot contribui pe viitor la eficientizare si reducerea costurilor, potrivit reprezentantilor de comunicare ai companiei.
„Aniversarea a 100 de ani este momentul perfect in care sa privim in urma cu mandrie la evolutia companiei noastre, sa trecem in revista cele mai importante realizari ale colegilor din generatiile anterioare si sa ne uitam cu incredere spre viitor, analizand cu multa atentie orizonturi spre care generatia noastra isi doreste sa mearga” declara Roxana Buzaeanu, Marketing Coordinator, Uponor Romania.
„Luand in considerare tendinta de crestere a ponderii urbane in tarile industriale (estimarea pentru 2030 este de 81,5%), identificam necesitatea de a ne adapta produsele catre acest stil de viata dinamic, in vederea asigurarii calitatii vietii atat la serviciu, cat si in timpul liber” a mai spus oficialul de marketing.
Compania de origine finlandeza se plaseaza in topul celor mai importanti furnizori in industria constructiilor pe sectorul sistemelor de incalzire, racire si alimentare cu apa. Fondat in 1918 de catre Uponor Aukusti Asko-Avonius, micul atelier de atunci avea sa faca pionierat in domeniul instalatiilor, pe traseul unui business bazat pe inovatie si achizitii strategice.
Evenimentul aniversar exclusivist Uponor 100 Years “Look into the future” a fost o retrospectiva si un prilej de dezbateri, alaturi de experti locali si internationali, pe teme cu bataie la fel de lunga: care sunt tendintele si provocarile din industrie si cum vor arata cladirile viitorului; certificarile de mediu pentru cladiri – BREEAM, digitalizarea si tehnologia BIM, solutii ce pot contribui pe viitor la eficientizare si reducerea costurilor si la dezvoltarea durabila.
Uponor: 400 de angajati in 30 de tari si 1,15 Miliarde de euro
Compania Uponor are in prezent peste 4000 de angajati in 30 de tari si 14 unitati de productie. In Romania, Uponor are o experienta de 20 de ani pe piata, comercializand produsele prin intermediul a peste 90 de magazine autorizate. Uponor este o companie cotata la bursa, are sediul central in Vantaa, Finlanda; in 2017, vanzarile Uponor la nivel global s-au ridicat la 1,15 miliarde de euro.
De-a lungul unui secol de activitate, Uponor s-a impus in avangarda domeniului instalatiilor, inregistrand doua premiere majore in industria constructiilor: lansarea primelor tevi PEX (in 1972) si dezvoltarea sistemului revolutionar Quick & Easy (in 1994)
Solutiile complete Uponor tin cont de nevoile individuale ale oamenilor din peste 100 de tari si ofera atat sisteme de incalzire si racire eficiente energetic, cat si apa potabila sigura din punct de vedere igienic – segment in care compania a facut achizitii importante, in mod constant, pentru extinderea competentelor.
Un alt sector ce a adus notorietate brandului Uponor include produsele de incalzire si racire pentru proiecte speciale: incalzirea industriala prin pardoseala, sistemul de incalzire a gazonului, incalzirea suprafetelor in sali de sport, sistemele de degivrare a suprafetelor acoperite cu zapada si gheata.
Mai mult in Conturi, PR,