Cercetare de Retail cu 15-25 Mii EUR. Beneficii de zeci de ori valoarea investita.
Joi, 18 Octombrie 2012
 ( adplayers, Iulian Toma) Sub numele RetailRate, companiile Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care spune unui producator daca poate intra pe o piata, dar si alte informatii legate de viitorul unui produs intr-un domeniu.

„Costul unui astfel de studiu nu a depasit pana acum 25.000 euro si a adus beneficii clientilor studiului care s-au ridicat in medie la nivelul de zece ori valoarea investita”, a explicat pentru adplayers, Marius Luican (foto), Managerul companiei Reveal Marketing Research, despre noul produs de cercetare RetailRate.

Retail, ori Nu? Aceasta este intrebarea.

Daca prima intrebare la care vrea Retail Rate sa raspunda este daca un producator poate sa intre pe o anumita piata, studiul are raspunsuri si la alte intrebari interesante: „Poti sa cresti?” sau „cum tratezi retailul traditional”, „cum tratezi consumatorul modern?”, in functie de potentialul unei piete si produsul care se vrea introdus in „cosul” consumatorului.

Daca Reveal Marketing Research vine cu expertiza de cercetare, Smart Corporation Group gestioneaza partea de strategie. Potrivit autorilor studiului, RetailRate este o analiza integrata, realizata la nivel national, a tututor factorilor care influenteaza retailul, un studiu complex, ce incorporeaza strategie, instrumente de cercetare calitative, cantitative, exploratorii dar si analiza de documente. Studiul analizeaza si tendinte si perceptii asupra pietei de desfacere: intentiile viitoare ale retailerilor, atitudinile fata de partenerii de business ale acestora - experiente pozitive/negative, precum si perceptii asupra brandurilor.

“Realizarea unui profil al retailului romanesc si a tuturor jucatorilor de pe piata este un tablou care poate sa ofere adevarate revelatii unui brand care se gaseste in impas sau care doreste sa se impuna”, mai spune Marius Luican. „RetailRate este un instrument complex, o premiera pentru piata din Romania, iar Reveal Marketing Research vine cu un know-how in cercetarea de piata acumulat in perioade economice sensibile, asa cum este si perioada pe care o traversam acum”.

“Pentru inceput, trebuie sa stim foarte clar pozitia brandului respectiv pe piata, dar mai ales pozitia la care doreste sa acceada. In functie de aceste informatii, vom elabora un plan strategic complex, care sa eludeze punctele nevralgice existente”, a declarat Claudiu Popa, General Manager la Smart Corporation Group.

Cine face Retail Rate?

Reveal Marketing Research este o agentie de cercetare full-service, membra a ESOMAR, care realizeaza o gama completa de studii de piata calitative si cantitative, adaptate atat cerintelor clientilor cat si pietelor acestora. Infiintata in 1999, Smart Corporation Group (SCG) este un grup de companii de publicitate care integreaza activitati de productie, creatie, comunicare, PR, direct marketing, trade marketing, strategie si consultanta de marketing.

Portofoliul grupului de companii cuprinde proiecte realizate de-a lungul timpului pentru branduri locale sau internationale: Dr. Oetker, Angelli, Unilever, Metro, Real, Baneasa Shopping City, Sony Ericsson, Murfatlar, Angst, Price Waterhouse Cooper, Manpower, Bearingpoint, Velpitar, Cosmote, Vichy, Asirom, Coca-Cola, World Vision, Aldis.

 Mai mult in Business, Retail


PUBLICITATE: