( Adplayers, Iulian Toma) Anul trecut a fost cu cele mai multe licitatii. Cel mai mult timp petrecut lucrand pentru un pitch a fost de 2 luni pentru un client de bricolaj din care agentia The Syndicate, de 5 ani pe piata de publicitate, a invatat foarte mult:
„Am fost chemati de doua ori. Prima data a fost anulat proiectul, apoi s-a reactivat la aproximativ 6 luni distanta”, isi aminteste Monica Tarnovean, unul din fondatorii agentiei The Syndicate. „In total am petrecut doua luni lucrand pentru acest client, un timp util desi nefacturat, caci am inteles foarte bine categoria si am iesit din pitch cu niste idei utile si interesante spunem noi”.
Parte dintr-un grup de companii cu 3 Milioane de euro pe an, partenerul The Syndicate spune si care a fost cea mai grea campanie „SOS Salveaza Viata Culinara - de la Unilever Food Solutions, un client care ne provoaca mereu. Este un client provocator prin insasi natura businessului adresat catre HORECA si a targetului principal de bucatari profesionisti. Am lucrat mult pentru acest client pentru a schimba perceptiile oamenilor despre mancarurile cu sosuri, am creat campanii educationale si multe evenimente cu bucatari, bloggeri, inclusiv adresate consumatorului final”.
Cea mai lunga zi de filmare a fost pentru "Globul de Sticla" la Wienerberger, de la 8 dimineata la miezul noptii, „o filmare complexa caci am avut actori care trebuiau sa zboare, apoi mult close up-uri pe globul de sticla - o machete complexa uriasa, ninsoare, treceri prin zid - unghiuri special filmate pentru a ajuta post-productia”(foto)
Mai multe despre ce face sau ce a facut agentia de publicitate in ultimii 5 ani, in profilul The Syndicate.