( AdPlayers.ro ) “Ce pacat ca n-a putut sa impresioneze si juriul de la Ad’Or 2005... “ a declarat Alexandru Dumitrescu, Associate Creative Director, McCann-Creative Services, dupa ce agentia de publicitate a luat de curand la New York Festivals un premiu pentru campania realizata in contul Agentiei pentru Strategii Guvernamentale.
Chiar daca premiile festivalului de publicitate american sunt departe de a fi la inaltimea leilor de la Cannes, creativul roman aminteste totusi ca Votul nu se afla la prima “abatere” in privinta aprecierii sale, inclusiv la festivalul international de la Cannes: “Campania Votul ne-a mai adus premii si nominalizari la festivalurile internationale, inclusiv Cannes” afirma Alexandru Dumitrescu.
Potrivit agentiei de publicitate, McCann a obtinut premii cu toate lucrarile ajunse pe lista scurta a festivalului de la New York. Spotul “Cafeaua” realizat de McCann/Creative Services pentru Agentia pentru Strategii Guvernamentale a obtinut aurul la categoria Corporate Image iar “Parcarea” a luat un Silver World Medal in aceeasi categorie. “Mos Craciun”, client Loteria Romana a obtinut argint la categoria Entertainment.
“Din fericire, am ajuns “abonati” la New York Festivals in ultimii ani. Dar bucuria e cu atat mai mare cu cat suntem alaturi de nume grele din toata lumea. “ adauga Dumitrescu.
Alaturi de lucrarile McCann, printre castigatorii festivalui se numara campanii realizate pentru Honda (Grrr), Carlton Draught (Big Ad), American Legacy Foundation, Adidas, Stella Artois, Virgin Atlantic Airlines, Jonnie Walker.
La editia de anul trecut a Festivalului de la New York, McCann/Creative Services a mai castigat un Silver World Medal pentru” Roma People”, client Romani Criss si un bronze World Medal pentru spotul ”The Missing Part”, brand HIV/AIDS prevention , client ARAS.
“Cafeaua” si “Parcarea” au fost semnate de Emilian Arsenoaiei/Titus Dumitrescu – Copywriter si Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, ambele sub “stampila” lui Adrian Botan - Creative Director. La “Mos Craciun” au lucrat Craita Coman – Copywriter , Roland Szatler - Art Director, conducerea “renilor” fiind asigurata de acelasi Creative Director - Adrian Botan
(Iulian Toma , info@adplayers.ro )