Cat a costat postul de radio Proximity? Oana Bernecher, "moderatorul Tune in"
Joi, 24 Noiembrie 2011


(AdPlayers, Iulian Toma) Estimat de surse din piata la un buget aproximativ 20.000 de euro, proiectul "Tune In” Proximity ajuns in finala John Caples International Awards a adus in curtea agentiei un procent de 91,7% rata de raspuns cu potentiali clienti, „O rata uriasa a intalnirilor datorita faptului ca tehnica de comunicare a fost una inovativa” dupa cum apreciaza pentru AdPlayers, Oana Bernecher (foto), Managing Partner al companiei de comunicare directa.

Oficialul agentiei nu a dezvaluit bugetul proiectului, de la productie, la executie si implementarea solutiei de comunicare, insa a precizat ca „Destinatarul avea in fata o intreaga masinarie, un „door opener” care comunica mesajul personal potentialului client al agentiei”.

„In spatele proiectului „Tune In” a stat o inginerie tehnica inovativa”, subliniaza Bernecher. „Este vorba de un aparat de radio pe care noi l-am trimis cu dedicatie unei anumite persoane, identificat de noi drept potential client. Atunci cand destinatarul nostru porneste aparatul, cum s-ar conecta la un post de radio al carui ascultator unic este, si asculta o „scurta emisiune radio”. Practic, potentialul nostru client initia el insusi o comunicare directa cu noi, afland ce pot insemna aceste servicii pentru el, la finalul careia era sfatuit sa raspunda la telefon chiar si apelantilor cu numere necunoscute”.

In fapt, inclusiv emisiunea pe care o asculta avea legatura cu telefonul. Atunci cand posesorul aparatului deschidea radioul, „client service-ul” agentiei afla acest lucru si initia o convorbire telefonica cu potentialul client in maxim 5 minute de la deschiderea „postului de radio” Proximity. Pentru a sublinia cat de important era un client pentru agentie, atat vocea „moderatorului” radio, cat si cea care suna potentialul client era chiar vocea managerului Proximity, Oana Bernecher, managing partner al companiei de comunicare directa.

„Rolul „Tune In” este acela de „deschizator de usi”, insa lucrurile nu se opreau aici”, explica Bernecher. „In apelul telefonic adresam multumiri „ascultatorului” care facea subiectul abordarii noastre pentru conectarea pe „frecventa Proximity”, iar mai apoi urma propunerea unei intalniri in scopul prezentarii unei solutii customizate pentru modelul de business in care activeaza compania”, explica Bernecher.

 Mai mult in Conturi


PUBLICITATE: