( adplayers, Iulian Toma) Cartofii nu mai vor taiati. Incercati-i feliati, in design. Proaspat lansate de Antalis, hartiile CURIOUS MATTER sunt parte din strategia de crestere a companiei pe segmentul Suport si Hartii Creative. Seria de hartii Curious Matter promite o textura si experienta tactila nemaiintalnita datorita amidonului din cartofi.
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 21,2 Milioane de euro in 2012, Lorett Profir (foto Print Magazin), managerul Antalis, a declarat pentru adplayers ca hartiile creative au inregistrat un business de aproximativ 3% din afacerea companiei (650.000 euro, aproximare adplayers) si tinteste in acest an in jur de 5% din afacerea distribuitorului.
Celelalte venituri ale companiei provin din materialele destinate industriei publicitare, hartiile, cartoanele pentru print si materialele destinate ambalarii.
„Ne vom adresa consumatorului final, promovarea pana de curand fiind facuta foar in randul tipografiilor si agentiilor de publicitate” precizeaza si Alina Penciu, manager de comunicare al companiei Antalis.
Potrivit reprezentantilor companiei, noua hartie reprezinta o parte complementara a brandului extrem de sensorial Curious Collection si rezultatul a opt ani de cercetare continua a Laboratoarelor Arjowiggins Creative Papers pentru a crea hartii cu un design inovator si indraznete, cu caracteristici creative unice.
Pentru seria Curious Matter, Arjowiggins Creative Papers a colaborat inca o data cu Edelkoort Studio pentru a crea o paleta de hartii in tendinte, care se adreseaza designerilor ce au clienti orientati spre anumite sectoare de lifestyle, unde este esential sa te faci remarcat, incepan cu sectorul alimentar, continuand cu cosmetice, pana la produsele de lux.
Mai mult in Packaging Design, Business