(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Caroli Foods lanseaza sub brandul Caroli - gama “Sandwich”, salamuri semi-uscate în forma feliilor de toast. Lansate în premiera pe piata din România, dupa cum afirma producatorul, pentru realizarea noilor forme a fost necesara o investitie de aproximativ 500.000 de Euro în cercetare - dezvoltare si marketing, anunta oficialii companiei conduse de Talal El Solh (foto), Presedinte , Caroli Foods.
Comunicarea
Contul de comunicare este încredintat agentiilor Saatchi &Saatchi (serviciile de publicitate), ZenitMedia (media) , BrandsOn (BTL) si DC Communications (PR). Campania este on-air, si a început din 12 octombrie.
Fiind vorba de o lansare de produse noi, conform oficalilor de comunicare, campnaia a început la o intensitate mai redusa, urmând sa creasca în vizibilitate pe masura ce produsele ajung în toata reteaua de magazine
Salam, în Sandwich
Caroli sustine ca cercetarea pietei a relevat tendinta clientilor de a consuma salamurile semi-uscate cu precadere în sandwich-uri, iar un sandwich este cu atât mai atractiv cu cât fiecare ingredient este în forma potrivita.
Lansarea gamei “Sandwich” are loc într-o perioada optima pentru consumul salamurilor semi-uscate, sunt de parere producatorii, asa cum, spun ei, indica cercetarea obiceiurilor de consum pentru aceste sortimente. Segmentul salamurilor, în general, subliniaza producatorul, are însa o dinamica accentuata si în restul anului.
AdPlayersFile
Potrivit companiei, Caroli Foods este unul dintre liderii pietei de mezeluri din România si produce patru marci de mezeluri: Maestro, Caroli, Gourmet si Primo, înglobând peste 200 de produse, din care 20 lansate în 2006.
Grupul are 1.200 de angajati, iar cifra de afaceri a grupului, la finele anului trecut, a fost de 62 de milioane de Euro, în crestere cu peste 40% fata de anul anterior. Grupul Caroli Foods este format, în principal, din companiile Caroli Prod 2000, T.C. Affaires, INDCARF S.A si Maestro Industries.