Toate cele cinci sortimente Humus Maestro sunt realizate dupa retete fara conservanti, coloranti artificiali, arome sau organisme modificate genetic.
AdPlayers. info
Caroli Foods Group, unul dintre cei mai mari producatori de pe piata produselor de carne ambalata din Romania, anunta lansarea gamei Humus Maestro, o selectie diversificata de cinci sortimente, realizate dupa retete bazate pe ingrediente naturale.
Potrivit companiei, este vorba despre cinci variante gustoase de humus, lansate sub brandul Maestro: Humus clasic, Humus cu marar si suc de lamaie, Humus cu ceapa caramelizata, Humus cu pesto si Humus cu chili. Toate sortimentele contin numai ingrediente naturale, fiind recomandate atat consumatorilor care urmeaza o dieta vegana/vegetariana, cat si celor care isi doresc un aliment rapid, gustos si satios in orice situatie.
Produsul este ambalat intr-o caserola de 210 grame, iar termenul de valabilitate extins ajuta la prevenirea risipei alimentare. Pentru ambalare a fost folosita tehnologia inovatoare HPP (procesare la presiune inalta), ceea ce permite conservarea gustului, pastrand, totodata, calitatile nutritionale si organoleptice ale produsului fara adaos de conservanti.
„Vanzarile produselor de tip Appetizer Dips inregistreaza o crestere constanta (atat in volum, cat si in valoare), conform celor mai recente date. Prin cele cinci produse humus din gama Maestro pe care le introducem pe piata le oferim consumatorilor nu doar un produs potrivit a fi consumat in orice moment al zilei, dar si foarte gustos.“, declara Ana Maria Costea, Director Executiv Marketing.
Originar din Orientul Mijlociu, humusul este apreciat pentru gustul delicios si beneficiile sale nutritionale. Popularitatea acestuia in randul consumatorilor din Romania confirma, de altfel, interesul in crestere pentru acest aliment, realizat din ingrediente naturale.
„Humusul este o optiune nutritiva excelenta, cu numeroase beneficii pentru un stil de viata sanatos, datorita ingredientelor sale de baza: nautul, pasta de susan, uleiul de masline, usturoiul si sucul de lamaie. Pe langa proteine vegetale si fibre, preparatul contine grasimi sanatoase, fiind o sursa excelenta de vitamine si minerale esentiale, iar carbohidratii complecsi din naut ofera un plus de energie pentru organism. Fiecare dintre cele cinci sortimente a fost creat cu grija, pentru a oferi o experienta culinara unica si savuroasa. Intelegem preocuparea consumatorilor pentru alimentele consumate si ne bucuram ca, prin aceasta gama, reusim sa le oferim cinci variante de humus cu ingrediente naturale, fara nici un E“, spune Nadia Mitrica, Senior Innovation Manager, Caroli Foods Group.
Noile produse sunt disponibile in magazine incepand cu luna noiembrie, exact la timp pentru perioada de post. Cu exceptia humusului cu pesto, toate celelalte patru sortimente din gama sunt o optiune delicioasa de post pentru cei care urmeaza aceasta dieta.
Caroli Foods Group
Caroli Foods Group este unul dintre cei mai importanti producatori de produse din carne ambalata din Romania. Compania a fost infiintata in 1994 si ofera in prezent un portofoliu extins de peste 200 de produse prin cinci branduri: Caroli, Sissi, Campofrio, Maestro si Primo. Compania are o fabrica in Pitesti si dispune de facilitati logistice importante in toata tara, precum si de o retea extinsa de distributie. Din 2017, Caroli Foods Group face parte din Sigma.
Sigma
Sigma este o companie multinationala alimentara de top care opereaza in 17 tari din patru regiuni cheie: Mexic, Europa, SUA si America Latina. Cu 64 de fabrici si 179 de centre de distributie, compania produce, comercializeaza si distribuie alimente de marca de calitate, inclusiv carne ambalata, branza, iaurturi si alte alimente refrigerate si congelate.
Portofoliul diversificat al Sigma include peste 100 de branduri, care acopera diferite categorii si segmente de piata, cum ar fi: FUD, Campofrio, Bar-S, San Rafael, Aoste, La Villita, Chimex, La Chona, Navidul, Justin Bridou, Caroli si Sosua.
Mai mult in Campanii, Retail, Alimente,