CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
AdPlayers. info
CEC Bank a incheiat anul 2021 cu o noua identitate vizuala si pozitionare comerciala, care reflecta mai bine personalitatea si planurile de viitor ale bancii de traditie a romanilor. Schimbarea a venit in urma unui pitch castigat anul trecut de Isobar Romania, parte a grupului dentsu, una dintre cele mai dinamice echipe creative din industria locala de media si publicitate, anunta reprezentantii de comunicare.
De peste 155 ani, parte din viata romanilor
CEC Bank este parte din viata romanilor de peste 155 de ani. De-a lungul acestei lungi istorii, care se suprapune aproape perfect cu cea a Romaniei ca stat modern, institutia a cunoscut numeroase transformari, de la inceputurile sale de casa de economii la banca moderna care este in prezent. Indiferent de momentul istoric, CEC Bank a ramas in permanenta un reper constant in viata tuturor romanilor.
„Parte din viata ta”, noul slogan al institutiei bancare, reprezinta o promisiune pe care aceasta le-o face clientilor sai de pretutindeni, precum si o semnatura de brand ce defineste strategia pe care Isobar Romania a propus-o inca din prima faza a procesului de selectie a noii agentii de comunicare a CEC Bank.
Noua identitate de brand
Noua identitate de brand a fost prezentata public in luna iunie 2021, odata cu debutul campaniei dedicate creditului de nevoi personale – „Pentru noi inceputuri”. Pornind de la adevarul universal ca viata este plina de noi inceputuri si schimbari, CEC Bank demonstreaza ca este intotdeauna alaturi de clientii sai, pentru fiecare dintre aceste momente. Astfel, spotul TV surprinde inceputuri si schimbari mai mult sau mai putin surprinzatoare, asa cum este viata de zi cu zi. Acestea curg in acordurile de fluier facute faimoase de formatia Subcarpati prin melodia „’84-’85”, o piesa care imbina perfect traditia si spiritul modern al Romaniei, o declinare naturala a strategiei propuse de Isobar.
„CEC Bank se afla intr-o noua etapa. O etapa in care ne dezvoltam si ne modernizam, iar acum facem un pas mai departe si abordam cu optimism ideea de schimbare, de noi inceputuri. Rolul nostru este de a-i sustine pe romani si de a le fi alaturi in aceasta calatorie surprinzatoare spre viitor. Pe plan comercial, noua pozitionare de brand se regaseste in multe dintre initiativele lansate de CEC Bank pe parcursul ultimului an, cum ar fi: lansarea unei game largi de produse pentru persoane fizice, care pot fi achizitionate 100% online, initierea de plati din conturile de la alte banci, prin aplicatia de Mobile Banking, sau lansarea pachetelor de cont curent 100% online, pentru IMM-uri si PFA-uri”, spune Alexandra Frunza, Identity & Communication Director al CEC Bank.
Orientarea catre o directie de comunicare in care oamenii sunt in centrul atentiei a continuat si in luna septembrie 2021, cu campania pentru cardul de credit, produs care ofera unele dintre cele mai bune conditii comerciale de pe piata. Astfel, spotul campaniei subliniaza intr-un mod optimist si plin de culoare ca nu trebuie sa alegem intre ce putem face acum si implinirea visurilor noastre in viitor.
Cea mai recenta campanie CEC Bank, lansata in luna decembrie, a fost dedicata sarbatorilor de iarna, cand de prea multe ori ne concentram asupra cumparaturilor si cadourilor si pierdem din vedere cat de valoros este timpul petrecut impreuna. Isobar Romania a acceptat cu entuziasm provocarea si astfel, „Cel mai pretios cadou” le reaminteste romanilor ca nu exista nimic mai de pret decat timpul atunci cand vorbim despre ceea ce isi doresc cu adevarat cei dragi de la noi.
„In contextul pandemiei, oamenii au incercat sa recastige controlul cautand brandurile familiare, pe care le cunosc, in care au incredere. Si acesta este avantajul CEC Bank pe care am dorit sa il amplificam. CEC Bank este alaturi de noi de la inceput, este parte din familie si vorbeste cu toate generatiile din casa si, foarte important, este garantia unei continuitati intr-o perioada cu multe necunoscute”, spune Maria Vatamanu, Head of Creative Operations la Isobar Romania.
Proiectele de comunicare dezvoltate pentru CEC Bank coincid, din punctul de vedere al agentiei, cu accelerarea tranzitiei catre integrarea ofertei de servicii si a competentelor dentsu, arata Carmen Simion, New Business Director al Isobar Romania:
„Echipa Isobar a atins un nou nivel de maturitate, iar tranzitia dinspre servicii predominant digitale catre servicii complete de comunicare a survenit natural. Ceea ce ne diferentiaza este aplecarea aproape obsesiva catre cea mai eficienta strategie, imbinata cu o creativitate care pleaca de la insighturi universale, cu un puternic caracter local. Le multumim colegilor de la CEC Bank, alaturi de care zi de zi suntem mandri ca putem construi istorie in marea carte a publicitatii romanesti”, spune Simion.
Echipele participante
CEC Bank: Alexandra Frunza, Identity & Communication Director; Veronica Gogescu, Head of Clients Communications; Raluca Barbuneanu, Head of Corporate Communications; Daniel Ion, Head of Clients Acquisition
Echipa dentsu Romania: Maria Vatamanu, Head of Creative Operations; Raluca Simion, Client Director; Marius Vlad, Head of Art; Dana Canurschi, Creative Strategist & Copywriter; Oana Constantinescu, Account Executive; Carmen Simion, Business Development Manager dentsu; Zoran Vuxanovici, Creative Strategist.
Casa de productie
Film Factor – „Pentru noi inceputuri” si „Vise implinite”. Regizor: Andreea Paduraru
Abis Studio – „Cel mai pretios cadou”. Regizor: Tom Wilson
Dentsu
Parte a grupului dentsu, dentsu international opereaza sub sase branduri de media de top – Carat, dentsu X, iProspect, Isobar, dentsumcgarrybowen si Merkle –, toate fiind sustinute de divizii de specialitate si servicii scalabile. dentsu international isi ajuta clientii sa castige, sa pastreze si sa-si dezvolte cei mai buni clienti, precum si sa obtina progrese semnificative in businessurile proprii. Cu cele mai bune servicii si solutii in domenii ca media, managementul experientei clientilor (CXM) si servicii creative, dentsu international opereaza in peste 145 de piete din intreaga lume, cu peste 45.000 de specialisti dedicati.
In Europa de Sud-Est, dentsu este prezent cu brandurile Carat, dentsu X, iProspect si Isobar si prin diviziile sale specializate pentru clienti, dispunand de o forta de peste 300 de profesionisti, care activeaza pe 10 piete: Albania, Bosnia si Hertegovina, Bulgaria, Croatia, Kosovo, Macedonia de Nord, Muntenegru, Serbia, Slovenia si Romania.
Mai mult in Campanii, Business