Buget de 250.000-350.000 EUR la Banca Romaneasca pentru Depozit Avans Net.
Marti, 15 Noiembrie 2011
( AdPlayers, Iulian Toma ) Derulata de Banca Romaneasca in perioada 10 Octombrie – 11 Noiembrie, campania Depozit Avans Net a avut un buget de aproximativ 250.000-300.000 EUR portrivit unor estimari din piata de media pentru AdPlayers. Contactati, autorii comunicarii nu au comentat bugetul.

Comunicarea a fost derivata in online si POSMs, si a fost prezenta la TV pe canalele: Antena 1, Antena 3, National TV, Kanal D, Realitatea TV, B1tv, TVR2, National Geographic, Animal Planet, AXN, AXN Crime, Universal Channel. In presa scrisa Campania a aparut in Adevarul, Click, Evenimentul zilei. Din informatiile AdPlayers, contul de media este administrat de Universal McCann, divizia de media a agentiei McCann Erickson. 

“A fost un fel de dragoste la prima vedere cu prima varianta strategica propusa de noi, si totodata campania cu una dintre cele mai scurte perioade de realizare, incepand de la brief pana la executie si implementare” spune Monica Tarnovean, Managing Partner la The Syndicate “, agentia autoare a creatiei, strategiei si implementarii planului de comunicare.

“Campania Depozit Avans Net derulata de Banca Romaneasca a fost implementata foarte rapid. Intreaga creatie, de la brief pana la executie a durat doua saptamani”, subliniaza Razvan Vasiloiu, Head of Strategy, la The Syndicate.

Depozitul Avans Net de la Banca Romaneasca este un depozit bancar la care primesti dobanda in momentul depunerii banilor. Obiectivul de comunicare urmarit a fost informarea intr-un mod simplu al principalului beneficiu al acestui produs bancar: primirea in avans a dobanzii aferente depozitului constituit. De la brieful catre agentie pana la realizarea ‘tehnica’, scopul de baza a fost simplitatea, transparenta si transmiterea mesajului in mod onest si clar.

“Directia strategica aleasa a fost aceea de a evidentia apropierea Bancii Romanesti fata de romani printr-o poveste spusa direct si fara ascunzisuri. ‘Vorbim pe limba ta’ – noul slogan al Bancii Romanesti – urma sa concluzioneze aceasta poveste construita pe intelesul tuturor” a mai spus Razvan Vasiloiu, Head of Strategy la the Syndicate.

“1+1=2 simbolizeaza simplitatea exprimata in limbajul universal al matematicii. La fel de usor este sa intelegi produsul Depozit Avans Net de la Banca Romaneasca. Aceeasi executie a fost aleasa si pentru presa scrisa si materialele de comunicare din sucursale. Cu alte cuvinte, aceeasi poveste spusa peste tot.” a continuat Florin Olingheru, Creative Director la the Syndicate.


PUBLICITATE: