( AdPlayers.ro ) Bridge Communication a realizat campania de promovare a filmului “Legaturi Bolnavicioase”. Inceputa inca din timpul filmarilor prin completarea unui jurnal online (blog) cu impresii si idei de pe platourile de filmare, de catre regizorul si actorii filmului, aceasta se deruleaza pe TV, radio, presa scrisa, cinema, outdoor si internet.
“Implicarea noastra in acest proiect vine din convingerea ca filmul romanesc trebuie sa aiba o promovare si o lansare comparabila cu a filmelor straine” , a declarat Afrodita Blasius, Managing Partner, Bridge Communication. Sefa agentiei este de parere ca “de cele mai multe ori, productiile romanesti nu au vreo strategie coerenta de promovare, iar publicul nu afla despre ele decat printr-un afis din vitrina cinematografului”.
Cea mai extinsa strategie de comunicare
Potrivit agentiei conduse de Afrodita Blasius, pelicula romaneasca are cea mai extinsa strategie de comunicare a ultimilor ani. In sprijinul afirmatiei, agentia aduce perioada de desfasurare a campaniei, 28 ianuarie - 5 mai si anvergura desfasurarii sale: TV, radio, print, indoor outdoor, internet, cinema, sampling in campusurile studentesti, in taxi-uri, baruri si restaurante. Autorii campaniei sustin ca, prin amploarea desfasurarii ei, promovarea filmului este o premiera pentru industria cinematografica romaneasca.
Oficialii Bridge au declarat pentru AdPlayers ca printre canalele media care au sustinut campania se numara Tvklumea, Radio Guerrilla, in presa – Re:publik, 24 fun, Igloo, HBO, Tabu, Prezent, Cinemagia, Oops media (50 locatii), TV screens (Unirii si Razoare) si cinemagia.ro. Campania cinema a cuprins un teaser si un trailer si a fost proiectata in 6 cinema-uri.
20.000 spectatori estimati
“Speram ca acest film sa fie unul din marile succese financiare din ultimii ani, din cinematografia romaneasca” , a declarat Stefan Bradea, Managing Director Transilvania Film, distribuitorul filmului. “Avand in vedere lipsa campaniilor de promovare, chiar si pentru blockbusterele care ruleaza in Romania, estimam ca Legaturi Bolnavicioase va atinge 20.000 de spectatori, in preponderenta tineri”.
Echipele implicate in acest proiect au fost: de la Bridge Communication, Afrodita Blasius – Managing Partner, Alin Dumitrescu – Art Director, Irene Catan –Copywriter, Dragos Covaciu – Account Executive; de la Transilvania Film, Stefan Bradea - Managing Director, Celino Craiciu – Marketing Manager, Oana Rasuceanu - PR Manager, Raymond Bobar- consultant vizual si Tudor Giurgiu, regizorul filmului.
Bridge Communication
Infiintata in 2004, Bridge Communication este o agentie de publicitate full service, specializata in planificarea strategica de marketing. Conform reprezentantilor sai, agentia ofera servicii strategic-creative bazate pe o profunda intelegere a pietii si consumatorilor.
Oficialii Bridge Communication au afirmat pentru AdPlayers ca agentia se ocupa de ATL pentru Krax (brand Star Foods), ATL& BTL pentru Prezent, ATL pentru Whiteland (brand-ul Don Gustosso), ATL pentru Libra Bank si ATL pentru brand-urile de cereale integrale ale Nestle: Fitness, Fitness& Fruits, Chocapic, Nesquik, Cini minis.
“Legaturi bolnavicioase”, filmul de debut al lui Tudor Giurgiu, in care joaca debutanti, alaturi de actori consacrati si vedete este o ecranizare a romanului omonim al Ceciliei Stefanescu si urmareste o poveste de dragoste neobisnuita intre trei tineri aflati intr-un moment de confuzie sentimentala.
Transilvania Film
Transilvania Film este o companie specializata in distributia de filme de autor, independente si de arta, premiate la marile festivaluri internationale. Pentru anul 2006, obiectivul companiei este distributia cinematografica in Romania a 15 filme, dintre care cel putin 2 vor fi productii romanesti.
(Iulian Toma info@adplayers.ro )
. . . . .