(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Adaugam mereu colegi noi, pe unii īi preferam pentru experienta, pe ceilalti pentru entuziasm. Din īmpletirea celor doua ingrediente ne propunem sa consolidam un departament cu performanta creativa si foarte competitiv, conchide directorul de creatie Brandstalk, Sorin Predescu, aratānd care este obiectivul profesional.
Alexandra Nastase si Alexandru Done se alatura agentiei conduse de Roxana Popescu Memetea.
Alexandra Nastase (foto sus) a lucrat la Ad Venture si a contribuit la realizarea campaniilor pentru branduri consolidate precum Sensiblu, Volvo, Knorr, Heidi etc. Alexandru Done (foto) a mai lucrat la DDB si Grey, aducānd cu sine expertiza unor campanii de succes realizate pentru Romtelecom, ClickNet sau Golden Brau, dupa cum spun colegii de la Brandstalk.
AdPlayersFile Brandstalk
Brandstalk Advertising a fost īnfiintata la īnceputul anului 2005. Cu un numar de 31 angajati si īn continua crestere, conform reprezentantilor sai, agentia de publicitate ofera servicii integrate de comunicare cu un accent pe strategie si creatie, evenimente speciale, productie si direct marketing.
Dupa cum spun reprezentantii de comunicare, Brandstalk si-a sporit cifra de afaceri cu 55% īn anul 2006 fata de anul 2005 si īsi va continua investitia īn oameni si īn traininguri specializate pentru a oferi clientilor sai strategii complexe si solutii de comunicare creative.
Printre clientii pentru care Brandstalk Advertising deruleaza proiecte de comunicare se numara Cora, SEB, Astek, Agrana, etc. Agentia este membra a grupului independent de comunicare The Group, condus de Zoltan Szigeti si Mihaela Nicola.