(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
"Una peste alta, abordarea creativa a fost una foarte simpla. Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului. a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears, vorbind despre campania implementa de Brands&Bears, pentru Sarantis.
Colaborarea dintre Sarantis Romānia si Brands&Bears a īnceput acum un an. Potrivit agentiei, promotia Cāstiguri de star! a atras dupa sine un numar considerabil de noi consumatori, bucurāndu-se astfel de un impact extraordinar.
Astfel, atāt magazinele care au comercializat produsele de parfumerie Antonio Banderas, cāt si megabrand-ul propriu-zis, au avut de cāstigat, mai sustin reprezentantii Brands&Bears.
Campania ,,Antonio Banderas - Cāstiguri de Star!, implementata de Brands&Bears pentru promovarea brandurilor Diavolo, Mediterraneo si Spirit, a oferit cāstiguri de star īntre 17 iulie si 17 septembrie 2006, la nivel national. Pentru ca succesul sa fie garantat, spune agentia, campania a fost sustinuta de un spot TV de 20 de secunde care anunta miile de premii.
Autorii campaniei sustin ca brandurile de parfumerie Antonio Banderas au rasplatit fidelitatea consumatorilor cu 7700 premii prealocate si marele premiu un weekend de vis īn doi īn Spania, la Malaga orasul de provenienta al lui Antonio Banderas.
AutoriiDin partea Sarantis Romānia s-au dus la filmul campaniei Tiberiu Dima Marketing Manager, Gabriela Iordan Brand Manager.
Parfumul comunicarii a fost dat, de la Brands&Bears, de Andreea Marcu, Andrei Nicolescu, Adina Stanescu Copywriteri, Vladimir Chirca, Anda Runtag - Art Directori, Cristina Lambru Creative Director, Cristian Bencze BTL&Production Manager, Andrei Craciun DTP&Prepress, Ana-Maria Stoiculescu Account Executive, Emanuel Grigorcea Client Service Director.
.
.