(AdPlayers.ro, Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
"Una peste alta, abordarea creativa a fost una foarte simpla. Am “incitat” la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului.” a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears, vorbind despre campania implementa de Brands&Bears, pentru Sarantis.
Colaborarea dintre Sarantis România si Brands&Bears a început acum un an. Potrivit agentiei, promotia “Câstiguri de star!” a atras dupa sine un numar considerabil de noi consumatori, bucurându-se astfel de un impact extraordinar.
Astfel, atât magazinele care au comercializat produsele de parfumerie Antonio Banderas, cât si megabrand-ul propriu-zis, au avut de câstigat, mai sustin reprezentantii Brands&Bears.
Campania ,,Antonio Banderas - Câstiguri de Star!, implementata de Brands&Bears pentru promovarea brandurilor Diavolo, Mediterraneo si Spirit, a oferit câstiguri de star între 17 iulie si 17 septembrie 2006, la nivel national. Pentru ca succesul sa fie garantat, spune agentia, campania a fost sustinuta de un spot TV de 20 de secunde care anunta miile de premii.
Autorii campaniei sustin ca brandurile de parfumerie Antonio Banderas au rasplatit fidelitatea consumatorilor cu 7700 premii prealocate si marele premiu un weekend de vis în doi în Spania, la Malaga – orasul de provenienta al lui Antonio Banderas.
AutoriiDin partea Sarantis România s-au dus la filmul campaniei Tiberiu Dima – Marketing Manager, Gabriela Iordan – Brand Manager.
Parfumul comunicarii a fost dat, de la Brands&Bears, de Andreea Marcu, Andrei Nicolescu, Adina Stanescu – Copywriteri, Vladimir Chirca, Anda Runtag - Art Directori, Cristina Lambru – Creative Director, Cristian Bencze – BTL&Production Manager, Andrei Craciun – DTP&Prepress, Ana-Maria Stoiculescu – Account Executive, Emanuel Grigorcea – Client Service Director.
.
.