(AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )
Brands&Bears si-a trimis "gradinarii" la treaba pentru Delikat, de la Unilever South Central Europe ( Unilever SCE). Ei spun ca nu si-au cumparat manusi si lopeti, însa au avut grija de gradina brand-ului Delikat, pentru care, spun reprezentantii agentiei de publicitate conduse de Cristian Bulfinschi, au conceput noul ambalaj si au creat si implementat una dintre cele mai ample campanii de lansare de produs derulate de Unilever România.
Publicitatea în media
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Licitatia a fost câstigata cu “Noul Delikat - rupt din natura”
Potrivit agentiei, lansarea are loc în urma câstigarii unui concurs de publicitate de catre Brands&Bears. Asa cum precizaza reprezentantii agentiei, conceptul „Noul Delikat - rupt din natura” a generat mai departe o campanie al carei mesaj s-a axat în jurul gradinii de legume. Conceptul a fost exprimat în mod pictural în noul vizual care transcede sugerarea si merge mai departe, înspre a aduce consumatorul direct în mijlocul naturii si al legumelor proaspete de la tara.
"Suntem convinsi ca noul Delikat este exact ce se asteapta de la noi, pentru ca acum Delikat are cu 30% mai multe legume si un gust mai bogat." declara Alexandra Gatej, Presedinte Unilever, despre noul produs.
Andreea Popa, Senior Brand Manager Knorr si Delikat, Unilever SCE crede ca, "pentru gospodine, prezenta în mâncare a legumelor din belsug garanteaza un gust excelent. Acesta este avantajul noului Delikat si suntem convinsi ca noua reteta va aduce Delikat în fiecare farfurie din România".
Reprezentantii agentiei de publicitate spun ca “s-a pornit de la nevoia de a comunica simplu si direct substantiala îmbunatatire a noului Delikat – „acum cu 30% mai multe legume” – si s-a ajuns la claim-ul „gust bogat din legume adevarate”.Pentru a surprinde legumele potrivite, conform viziunii art directorului, a fost necesar un casting de legume si o sedinta foto în Ungaria. Vladimir Chirca (foto), Art Director al agentiei sustine ca „Noul vizual comunica simplu si eficient noile avantaje ale plicului de Delikat. El este un tablou în sine, însa nu în genul compozitiilor cu natura statica, ci dimpotriva, am gasit modalitatea de a crea o imagine care vibreaza viata si prospetime.” .
Acoperire
Autorii noii campanii sustin ca materialele OOH cu noul vizual Delikat au o acoperire nationala si au împânzit rapid orasele cu imense gradini de legume. Agentia mai precizeaza ca materialele de la punctele de vânzare au fost de asemenea usor de remarcat de catre consumatori datorita design-ului deosebit atât ca vizual cât si ca modalitate de productie.
Pe lânga acestea, activitatile de sampling în magazine, în piete si la punctele de vânzare au fost sustinute intens de catre promoteri costumati în gradinari Delikat. Display-uri speciale pentru plicurile de Delikat au fost montate în magazine chiar la standurile cu legume. Oficialii agentiei au mai precizat ca declinarile conceptului s-au dovedit a fi chiar mai multe si mai variate decât si-ar fi imaginat la început echipa Brands&Bears.
Astfel, prezenta inedita a gradinarilor Delikat în supermarket-uri a fost amplificata de speech-urile personale, adaptate oricarei situatii si iesite din tiparele unui promoter obisnuit. Pe toata durata desfasurarii campaniei de lansare, gradinarii Delikat au împartit un numar fara precedent de mostre gratuite din noul produs, sustin oficialii agentiei de publicitate.
Despre campanie, responsabilul de cont - Claudia Mihai (foto), Account Manager Brands&Bears spune: “A fost o campanie cu multe provocari, dar cu si mai multe satisfactii. Acum, la sfârsit, pot sa spun ca a fost din nou un proiect reusit în gradina comuna Brands&Bears si Unilever”.Autorii
Din partea Knorr Delikat au “gradinarit” la acest proiect: Andreea Popa – Senior Brand Manager Knorr, Maud Zenide – Brand Manager, Seasonings, Orsolya Elek – Brand Development Manager, Seasonings, Iulia Dinu – Brand Development Marketing Director, Cooking Aids& Fixes si Ianko Krandarov – Business Unit Manager.
Din partea agentiei Brands&Bears si-au suflecat mânecile si au trecut la treaba: Account Executive – Ana Maria Stoiculescu, Account Manager – Claudia Mihai, Client Service Director – Emanuel Grigorcea, Art Director – Vladimir Chirca si Andrei Galeata Copywriter – Cristina Lambru si Andreea Marcu, Creative Director – Tudor Potra, Head of DTP Departament – Dorin Rugina, BTL and Production Manager – Cristian Bencze, BTL Project Manager – George Turliu, BTL Officer – Maria Chiribau.
Delikat
Potrivit agentiei, marca Delikat a Unilever este lider pe piata condimentelor universale, cu o cota de piata de peste 60%. Delikat a fost reinventat, spune agentia, “fiindca, atunci când esti lider, consumatorii se asteapta sa stii ce au nevoie, pentru ca mâncarea gatita de ei sa fie cea mai gustoasa”. Astfel, reteta noului Delikat a fost îmbogatita cu 30% mai multe legume.
AdPlayersFile Brands&Bears
Fondata în 2002, Brands&Bears este o agentie full-service, care are în portofoliul sau clienti ca JTI, URSUS Breweries, HVB Banca pentru Locuinte, BIC România, OIM, Sarantis si Unilever. Lansarea noului Delikat de anul acesta este a doua campanie dupa Rama, conceputa de Brands&Bears pentru Unilever.
AdFile Info:
Nume lucrare: Noul Delikat
Agentie: Brands&Bears
Oras: Bucuresti
Advertiser: Unilever SCE
Brand: Delikat
Produs/categorie: Food
Senior Brand Manager: Andreea Popa
Brand Manager: Maud Zenide
Marketing Manager / Director: Yanko Krandarov
Nume Campanie: Noul Delikat. Mica ta gradina de legume
Data primei difuzari/aparitii: 31 mai 2006
Piete distributie (Tari): Romania
Tara productie: Romania
Limba: Romana
Tip / Tipuri media: TV, Presa, OOH
Durata (TV): 30 sec.
Slogan: Noul Delikat. Mica ta gradina de legume (activare in magazine); Noul Delikat. Mai multe legume, gust mai bogat. (presa si OOH)
Account Manager: Claudia Mihai
Account Executive: Ana-Maria Stoiculescu
Client Service Director: Emanuel Grigorcea
Creative Director: Tudor Potra
Art Director: Vladimir Chirca
Copywriter: Cristina Lambru
Regizor: Danny Hiele
Producator: Dorota Sieradzka
Casa productie A/V: Tango Production
Editor Imagine (TV) / The Chimney Pot
Companie editare Imagine:
Post Productie A/V: The Chimney Pot
Ilustratie (Print, altele):
Foto: -
Voce: Bogdan Tudor
Actori/ Personaje: Carlos Boxberger – tatal, Elena Gonzales – mama, Alex Spence – fiul, Paula Narvaez - fiica
Casting: Palma Pictures
Muzica: Igor Czerniawski
Efecte Speciale:
Director Strategie Media: Clara Berindean
Account Planner: Maria Bucur
Agentie Media: MindShare
Media (detaliu):
TV: Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2
Presa scrisa: publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie
Radio
Outdoor: Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi