Branding & Rebranding pentru studenti
Marti, 01 August 2006

( AdPlayers.ro , Irina Toma, irina.toma@adplayers.ro )

Prime România, Filiala Româna a Asociatiei Europene a Studentilor la Relatii Publice si Comunicare, organizeaza în perioada 30 iulie – 6 august congresul cu tema „Branding and Rebranding. Thinking Out of the Box”, arata într-un comunicat de presa remis AdPlayers de catre reprezentantii români ai organizatiei. 

Evenimentul ce se desfasoara în aceasta saptamâna se adreseaza studentilor la comunicare sociala, relatii publice, marketing sau publicitate din întreaga Europa si va dezbate, sustin organizatorii, teme legate de procesele de branding si re-branding, regulile, oportunitatile si provocarile acestora. În cadrul reuniunii sunt asteptati studenti din Spania, Italia, Germania, Rusia, Georgia, Marea Britanie, Slovenia si România.

Branding & Rebranding pentru studenti„Evenimentul ne  permite promovarea atât a capacitatii intelectuale a studentilor români la relatii publice si a profesionalismului practicienilor români ai domeniului, cât si a României ca destinatie turistica”, spune Adriana Lungu (foto), Presedinte PRIME Romania. „Ne pregatim pentru un eveniment care se va baza în primul rand pe interactiune si schimbul de informatii între studenti dar si între studenti si specialisti”.

Printre invitatii care vor lua cuvântul în cadrul congresului se numara Crenguta Rosu – Managing Partner, DC Communication, Dan Petre – Managing Partner D&D Research, Liliana Serban – PR Manager Pleon Graffiti, Alexandra Craciun – profesor în cadrul Departamentului de Comunicare Sociala si Relatii Publice al Facultatii de Litere si Marius Ursache – Chief Creative Officer Grapefruit Design . Evenimentul îl mai are ca invitat pe Richard Linning – membru în Consiliul de Conducere al IPRA (Asociatia Internationala de Relatii Publice) si fost consultant al Guvernului României.

Potrivit organizatorilor, congresul se înscrie în suita de actiuni anuale organizate de Prime la nivel european având ca scop informarea studentilor la relatii publice cu privire la ultimele tendinte în domeniul comunicarii publice. În plus, prin aceasta reuniune, Prime urmareste sa ofere membrilor sai noi oportunitati de pregatire suplimentara extra-curriculara. De asemenea, congresul urmareste promovarea relatiilor publice ca instrument eficient si indispensabil de comunicare.

Autorii evenimentului subliniaza ca studentii europeni au oportunitatea de a dezbate împreuna cu specialisti din agentii sau departamente specializate asupra regulilor, efectelor si exemplelor de succes în branding si re-branding. Printre teme se numara, mai spun ei, povestile marcilor de succes, tendinte în branding si re-branding, procesele de branduire si efectele lor secundare, imaginea de tara, instrumente eficiente în comunicarea marcilor, DOs, DONT’s si HOW TO’s în branding si re-branding. 

Cei care au mai pus umarul la organizarea Congresului European al Studentilor la Relatii Publice si Comunicare în România se numara Hertz România, Tulip Inn Bucharest City , Danone România, Daniel-Ray România, Coca-Cola HBC, BCR Leasing, Vodafone, Cristalex (Absolut Vodka) si Silvarom. Printre partenerii media ai evenimentului se numara Vodanet si Mediafax. Evenimentul este sustinut si de Facultatea de Litere (Universitatea din Bucuresti) si de Scoala Nationala de Studii Politice si Administrative (SNSPA).

AdPlayersFile Prime

Potrivit asociatiei, Prime reprezinta comunitatea studentilor europeni la relatii publice si comunicare. În prezent Prime numara 16 state si peste 400 de membri din institutiile de învatamânt superior din întreaga Europa care ofera programe de studiu în domeniu. Asociatia a fost înfiintata în urma cu 17 ani si a functionat ca parte a Confederatiei Europene de Relatii Publice, iar din 2004 este o organizatie independenta ale carei activitati sunt coordonate exclusiv de catre studenti.

Obiectivele asocitiei vizeaza schimbul de informatii si experienta între studentii europeni de PR, pregatire suplimentara, practica în domeniu si promovarea relatiilor publice ca domeniu de activitate.


PUBLICITATE: