(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
BrandTailors a inregistrat in 2008 o cifra de afaceri de aproximativ 2,25 milioane RON mai mare de 600.000 de euro (estimare AdPlayers). Profitul operational obtinut in 2008 este de 450 mii de RON.
Beatrice Danis, Managing Partner al companiei de consultanta de brand a afirmat pentru AdPlayers ca „un proiect de branding variaza de la 30.000 - 75.000 euro si poate dura o perioada cuprinsa intre doua si 12 luni”.
Proiectele de re-branding, par sa fie ceva mai promitatoare: „Un re-branding variaza de la 20.000 - 200.000 euro, si depinde de anvergura brand-ului in cauza si stadiul sau de dezvoltare, iar procesul poate dura de la 3 luni la 1,5 ani (18 luni)”.
Intrebata care sunt cel mai mic respectiv cel mai mare buget gestionat de BrandTailors, partenera companiei spune ca „Cel mai mare buget pe care-l avem in perioada asta depaseste 100.000 euro iar cel mai mic este o cafea si o discutie placuta cand e vorba de proiecte pro-bono”.
Printre proiectele lansate de BrandTailors in 2008 se numara re-branding Class Living, re-branding Silvana si Kandia, re-branding-ul postului de televiziune de muzica U TV – BrandTailors, dar si proiectul de branding Cher Patissier pentru fondul de investitii Gemisa Investment, sau Vibe FM in care echipa BrandTailors s-a ocupat de partea de naming.
“Am reusit sa pastram in portofoliul nostru timp de mai multi ani clienti precum Cadbury, Orkla Foods sau Pambac, dar sa si atragem proiecte care ne-au adus un plus de notorietate pe piata de branding din Romania”, declara Beatrice Danis – Managing Partner BrandTailors.
Pentru 2009, oficialii BrandTailors estimeaza o crestere cu 20% a cifrei de afaceri bazandu-se pe potentialul de crestere a numarului clientilor din portofoliu.Compania numara in acest moment 16 angajati, urmand ca pana la sfarsitul anului sa ajunga la 20 de salariati, iar contrar asteptarilor, potrivit oficialilor companiei, criza nu a adus scaderea bugetului de salarii ci o crestere cu 30%.