(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Agentia de publicitate indoor Brand Management a deschis al doilea birou regional la Praga, dupa cel de la Sofia deschis in august 2006.
Conform statisticilor, citate de oficialii companiei conduse de Laurentiu Jiga, piata media din Cehia in 2007 a fost evaluata la aproximativ 1,7 miliarde EUR, din care OOH, segment care include atat outdoor cat si indoor, i-au revenit 79 milioane EUR.
‚Avand in vedere expertiza castigata pe piata romaneasca si cea bulgareasca, am considerat oportun deschiderea unui birou la Praga pentru a putea deservi clientii nostri si pe aceasta piata’, spune Razvan Marincoi (foto), Marketing Manager al companiei.
‚Si pe aceasta piata dorim sa ne adjudecam segmentul premium al nisei de indoor, si anume business center-ele si shopping mall-urile ce ofera expunere in fata unei audiente cu venituri ridicate”, mai spune responsabilul de marketing
Principalii investitori in OOH din Cehia au fost: Telefonica O2, Toyota, T-Mobile, Vodafone, Samsung, UniCredit Bank, Volkswagen, GE Money, Renault, BMW, Unilever, mare parte din aceste branduri fiind prezente si in Romania.