(AdPlayers.ro , Iulian Toma, iulian.toma@adplayers.ro )
Bogdan Mirica (28 ani) - Director de Creatie al agentiei Graffiti BBDO – renunta la sfârsitul lui 2006 la functie, advertising si patrie, în favoarea statutului de student bursier la sectiunea de film a Universitatii Westminster, Londra, anunta oficialii agentiei de publicitate.
“Îmi pare bine ca plec acum când sunt înca tânar si mai am un dram de inconstienta”, spune Bogdan Mirica.
Potrivit sursei, functia acestuia de director de creatie Graffiti BBDO va fi preluata începând cu ianuarie 2007 de Ema Prisca (foto), în prezent Associate Creative Director.
Mirica a fost copywriter la Atomic TV, editorialist la Cosmopolitan si colaborator la Observator Cultural si Dilema pâna în 2000, când a intrat în publicitate ca junior copywriter. În primavara acestui an a devenit Director de Creatie. În afara de copywriting, Bogdan s-a mai ocupat si cu regizatul de spoturi si cu scrisul de romane (BESTSELLER, Humanitas 2005).
“Dupa Predu, care a plecat în martie sa creasca nivelul creativ al Croatiei, a venit, se pare, rândul lui Bogdan sa exploreze noi oportunitati pentru dezvoltarea sa personala”, spune Catalina Cernica, Managing Director Graffiti BBDO. „Important este ca amândoi au dovedit, pe langa profesionalism si talent, atasament si daruire fata de echipa BBDO, iar rezultatele muncii lor de atâtia ani se vad.
“Lui Bogdan îi multumesc personal ca si-a amânat începerea cursurilor si a ales sa fie alaturi de noi în ofensiva din acest sfârsit de an”, a mai adaugat Cernica. “Si, recunosc, abia astept sa avem din nou, dupa multi ani, un director de creatie la genul feminin. Ema are determinarea si talentul de care acest departament are nevoie pentru a trece la o abordare noua, completa, a ideilor si solutiilor de comunicare” , afirma, în încheiere, sefa agentiei.
AdPlayersFile Graffiti BBDO
Potrivit companiei, Graffiti BBDO este prima agentie de publicitate din România, înfiintata în 1991.
Afiliata din 1992 la reteaua BBDO, Graffiti BBDO este unul dintre liderii pietei locale de comunicare, premiata atât la festivaluri de creatie - Epica, New York Festivals, Ad’Or – cât si la competitii ale eficientei – EFFIE Awards România.