(AdPlayers.ro, Irina Toma)
Parteneriatul Vodafone Romania – McCann Erickson - Universal McCann va merge pana in 2009. McCann Erickson si Universal McCann sunt castigatori unui contract de 3 ani cu Vodafone Romania, spun oficialii de comunicare ai agentiei. Potrivit reprezentantilor McCann, cele doua agentii colaboreaza de 10 ani, in ultimii 2 ani (2005-2006) Vodafone lucrand aproape in exclusivitate cu McCann si Universal. O contributie semnificativa la rezultatul licitatiei castigate au mai avut-o diviziile MRM (CRM) si Momentum (BTL), din grupului McCann.“Faptul ca am semnat un contract pe 3 ani inseamna ca am reusit sa convingem ca ne diferentiem ca partener, ca stim sa fim mai mult decat un simplu furnizor”, a spus Bogdan Enoiu, Managing Director, McCann Erickson.
“Cred foarte mult in ideea de parteneriat: atunci cand exista o relatie pe termen lung, oamenii ajung sa se cunoasca, isi inteleg mai bine asteptarile si actioneaza gandindu-se unul la celalalt.”
“A fost un pitch pe care l-am abordat diferit, ca un consultant si nu ca o agentie de publicitate traditionala”. Adrian Botan, Creative Director CEE, McCann Erickson.
„Cred ca asta a facut diferenta: rezolvarea intr-un mod creativ a unei probleme de business. Este job-ul pe care stim sa-l facem cel mai bine, si pozitionarea pentru care ne prefera clientii nostri.”
Din partea agentiei de media, Mihai Trandafir, Managing Director, Universal McCann afirma: “Rezultatul celor cateva luni de munca din spatele acestui pitch ne-a reconfirmat increderea castigata in fata Vodafone in cei 10 ani de colaborare. Acest lucru nu poate decat sa ne bucure, cu atat mai mult cu cat interesul generat pe piata de aceasta licitatie a fost mare, iar competitia nu a lipsit. “