(AdPlayers.ro, Iulian Toma)
Dupa succesul personal cu proiectul de publicitate caritabila pe bloguri Blogvertising, Ionut Oprea a declarat pentru AdPlayers ca a plecat de la MediaPro Interactiv de cateva zile, unde lucra la PR pentru a se dedica unui alt proiect personal - BlogAgency, initiat cu Mihai Giulvezean, partenerul proiectului. Oprea admite ca lucra de mai multa vreme la proiectul BlogAgency, care a fost mai intai un hobby, iar acum a devenit un business.
“Pana la sfarsitul anului, noi estimam ca vom mai putea ataca 25-50.000 de euro, insa anul viitor ne propunem sa atragem 200.000 de euro pentru proiecte online care implica bloguri”, a declarat pentru AdPlayers, Ionut Oprea (foto), unul din fondatorii BlogAgency, intrebat cati bani crede ca va face in noua intreprindere care isi propune sa valoriifice proiectele de comunicare pe bloguri.
Blogvertising este un termen folosit de initiatorii proiectului cu acelasi nume pentru o campanie de publicitate pe bloguri avand ca obiectiv o donatie in scopuri caritabile. Cunoscut in blogosfera ca titular al blogului Clickio, fostul PR Media Pro Interactiv are meritul de a fi obtinut pentru sustinerea proiectul Blogvertising inclusiv acordul de participare cu blogul personal al fostului sau sef -Orlando Nicoara.
Dealtfel fostul PR la MediaPro Interactiv nu ezita sa asocieze Blogvertising cu BlogAgency desi paternitatea proiectului a fost asumata drept o initiativa personala.
„Despre primul din aceste proiecte (ale BlogAgency) veti afla mai multe in zilele urmatoare, cand il vom lansa. Va fi la fel de special, inovator si spectaculos ca primul proiect de blogvertising. Ne va aduce si faima, si prieteni, si chiar si bani”, spun fondatorii BlogAgency, in informarea ce lanseaza noul lor proiect.
Cum termenul “blogvertising” este acum unul cunoscut de posesorii de bloguri, nu incape nicio indoiala ca noul start-up BlogAgency, asa cum il descriu fondatorii, va strange ceva bani de publicitate pe bloguri, vom vedea si cat vorbim de bani si cat de campanii caritabile.