"Bine organizat ca eveniment dar ciudat ca si competitie"
Miercuri, 12 Octombrie 2005

Bine organizat ca eveniment dar ciudat ca si competitie( AdPlayers.ro ) Andrei Bortun, General Manager, Millenium Communications, despre Golden Drum 2005 :

“Acelasi  Golden Drum, bine organizat ca eveniment dar ciudat ca si competitie daca ne uitam la cele doua jurii care vad  foarte diferit lucrurile, care au in componenta membrii nu chiar celebrii, cu exceptia unuia dintre presedinti.

Cred ca organizatorii gresesc atunci cand incep internationalizarea Golden Drum pentru ca renunta la o pozitionare clara si desteapta, aceea de ''CANNES -ul Noii Europe” si se deplaseaza spre accea de copie fidela a acestuia, adresandu-se aceleiasi piete dar cu riscul, asumat probabil, de a nu reusi niciodata sa scape de aerul provincial si de statutul de imitatie. 

Probabil vom vedea pe ecrane, anii viitori, aceiasi castigatori ca si la Cannes (pentru ca retelele obtin puncte pentru Gunn Report in Slovenia/ altul care ar putea fi motivul participarii?) si participanti din ce in ce mai dezamagiti, in sali, transformati in simpli spectatori ai unui show similar noptii devoratorilor de publicitate, dar pentru un public specializat, din Noua Europa.

Cu toate acestea ii felicit pentru ce au reusit sa construiasca pana acum, o dovada relevanta a succesului fiind prezenta coplesitoare a Romaniei in trenuri si autobuze, in salile de seminarii si in baruri, in expozitie, pe podiumuri si in clasamente, in juriu, in Venetia...

Apropos de pozitionare, piata, publicuri, vise, Venetia. DOAMNELOR, au bagat astia niste genti Louis Vuitton, la 50 euro, belea…”

Nota: Andrei Bortun este General Manager Millenium Communications si organizator al festivalului de publicitate AdPrint Festival.

(Irina Toma )


PUBLICITATE: