Baneasa Shopping City a ales OXYGEN pentru PR si consultanta strategica in comunicare
Marti, 18 Ianuarie 2022


Credit. OXYGEN 

“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in comunicare prin consistenta si asumare, valori dupa care ne ghidam si noi, ca specialisti si parteneri in comunicare”, a declarat Andreea Filip, New Business Director OXYGEN.

AdPlayers. info

OXYGEN, agentia de comunicare integrata cu birouri in Bucuresti si Cluj-Napoca, a fost desemnata agentia de PR a centrului comercial Baneasa Shopping City. In urma unui proces de selectie, Oxygen devine agentia centrului comercial, responsabila de consultanta strategica in comunicare, servicii de relatii publice, relatii cu presa si influencer marketing.

“Succesul unui proiect este garantat de eforturile si expertiza unei echipe pasionate, care rezoneaza cu valorile si universul brandului. Pentru OXYGEN, Baneasa Shopping City este un perfect-match, un brand cu care ne-am identificat inca de la primul contact si care, de-a lungul timpului, s-a diferentiat in comunicare prin consistenta si asumare, valori dupa care ne ghidam si noi, ca specialisti si parteneri in comunicare”, a declarat Andreea Filip, New Business Director OXYGEN.

“Incepem 2022 cu un partener de incredere alaturi, o agentie puternica, a carei expertiza cu siguranta ne va ajuta sa consolidam in comunicare atat imaginea si pozitionarea premium cat si strategia de diferentiere a Baneasa Shopping City. Am descoperit in OXYGEN o intelegere a brandului si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta. Ne bucuram sa facem echipa impreuna in misiunea noastra de a inspira oamenii sa descopere trairi si experiente de shopping mereu noi”, a declarat Daniela Matei, PR Manager Baneasa Shopping City.

Centrul comercial Baneasa Shopping City, lider pe piata romaneasca de fashion si entertainment, ofera clientilor sai un mix unic de branduri, care poate satisface si cele mai exigente dorinte in materie de shopping, de la cele de renume international, la magazine ale designerilor romani, precum si o varietate de restaurante rafinate si cafenele. Centrul comercial include si o zona impresionanta de divertisment, MaxFun, MaxBet si Cineplexx - caracteristici menite sa asigure confortul clientilor si transforma Baneasa Shopping City in destinatie exclusivista de shopping, relaxare si entertainment a Romaniei.

Cu birouri in Bucuresti si Cluj-Napoca, Oxygen este o agentie integrata de comunicare, iar portofoliul de clienti reuneste companii locale si internationale precum: Enel, Arctic, Farmec, Garanti BBVA, Vodafone, Olympus, Moncler, Betano, BERD, Sensiblu, Nestlé, Skoda, VEKA Romania, Siniat – Grupul Etex, Tenaris, Fashion House, Prime Kapital, Selgros, Aquila, Masculan, ATP Trucks, Email de Sighisoara, Patria Bank, Magna Pharm, Gregory’s Romania, Jerry’s Pizza, Sony Pictures AXN, Skechers, Dentons, Beciul Domnesc, Johnnie Walker, Moneygram, Green Cola si multi altii.

Agentia Oxygen este partener exclusiv in Romania pentru grupul The Economist, si impreuna cu Hazlis & Rivas, organizeaza pe plan local evenimente de anvergura din seria The Economist Conferences si proiecte editoriale speciale marca The Economist.

Mai mult in Business, Licitatii, PR, AdPlayersREPORT


PUBLICITATE: